علت درگذشت مصطفی فتاحی خواننده مشهور ایرانی

متاسفانه مصطفی فتاحی یکی از خوانندگان محبوب و پرکار دهه ۸٠ در سن ۴۱ سالگی درگذشت.

دوست صمیمی مصطفی فتاحی امین فیاض این موضوع را در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد.

مصطفی فتاحی بعد از تحمل چندین هفته در حالت کما،‌ به جمع سفر کردگان پیوست.

و من امین فیاض با تمام وجود به خانواده ی فتاحی عرض تسلیت می گویم و از خداوند مهربان طلب آمرزشِ پرگشوده و برای خانواده،دوستان و تمامی دوستدارانش طلبِ صبر دارم

لطفا اطلاع رسانی کنید

بازگشت همه به سوی اوست الله

و دلنوشته های دلتنگی بماند برای دل

امین فیاض/ ۱۸دی ماه ۱۴۰۲»

مصطفی فتاحی

علت فوت مصطفی فتاحی

روایت شده که مصطفی فتاحی حدود ۴ ماه قبل در یکی از مناطق مرزی شمال غرب ایران دچار سانحه شد و بنا به روایتی طی این مدت در کُما بوده و سرانجام جان خود را از دست داده است و مراسم تشییع پیکر او فردا سه‌شنبه در تهران برگزار می‌شود.

مصطفی فتاحی

بیوگرافی مصطفی فتاحی

مصطفی فتاحی، خواننده موسیقی پاپ ایرانی، در تاریخ 25 بهمن سال 1359 در تهران متولد شد. او از 7 سالگی به عنوان قاری قرآن شناخته شد و تحصیلات خود را در رشته برق در دانشگاه ساوه ادامه داد.

فتاحی در دانشگاه ساوه رشته برق خوانده و دندانپزشک نیز بود. فعالیت‌های موازی او به عنوان دندانپزشک نیز توجه‌ها را به خود جلب بود .

وی در خانواده ای که که دارای ۱ دختر و ۴ پسر بزرگ شده که خودش اولین فرزند خانواده هست.

مسیر حرفه‌ای:

مصطفی از سال 82 به عنوان یک خواننده وارد دنیای موسیقی شد و از سال 84 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. او اولین فرزند خانواده‌ای است که در یک خانواده با 1 دختر و 4 پسر بزرگ شده است.

پیوند با هویت ملی:

اصالت کردی مصطفی فتاحی نشان از پیوند وی با هویت ملی دارد و صدای او در دنیای موسیقی ایرانی یک تجربه مطلوب ایجاد می‌کند.

گامی دیگر در هنر:

او همچنین با علاقه به استاد افتخاری، از سن دوازده سالگی به خوانندگی و همخوانی آهنگ‌ پرداخت و در دوران دانشگاه به ضبط موسیقی نیز پرداخت.

کنسرت‌ها و لحظات ماندگار:

مصطفی فتاحی با اجراهای شناخته‌شده خود یک خواننده محبوب در صحنه موسیقی ایران است. کنسرت‌های او لحظاتی ماندگار را برای شنوندگان به ارمغان آورده‌ بود .

مجردی و ارثیه موسیقی:

مصطفی فتاحی ازدواج نکرده و مجرد بود . هم چنین وی با پیمان اشرفی و به اتفاق یکدیگر آهنگ دنیامی را خوانده اند که در این سایت نیز قرار داده ایم. با این حال، آثار او به عنوان یک خواننده محبوب در تاریخ موسیقی ایران باقی‌ خواهد ماند.