کاراکتر سامان در سریال ناریا غیرقابل پیش‌بینی است

سامان صفاری بازیگر سینما و تلویزیون درباره کار اخیر خود گفت: این روز‌ها در سریال ناریا به کارگردانی جواد افشار بازی می‌کنم، بیش از ۶ ماه در حال تصویربرداری سریال هستیم و حدود ۵ ماه دیگر تصویربرداری ادامه خواهد داشت. 

وی ادامه داد: در این سریال کاراکتر سامان را بازی می‌کنم که تشابه جالبی است و هم اسم خودم است و نقش پر از پیچیدگی و غیر قابل پیش بینی است.

بازیگر سریال دلدادگان عنوان کرد: این روز‌ها بسیار از آقای افشار یاد گرفتم و باید جلوی دوربین زندگی کنیم و او روی این موضوع بسیار تاکید دارد و سکانس‌ها قسمتی از زندگی ما شده و گروه دوست داشتی و حرفه‌ای هستند.

کاراکتر سامان در سریال ناریا غیرقابل پیش‌بینی است

بازیگر فیلم قطع فوری در خصوص پخش سریال توضیح داد: پخش سریال برای سال آینده خواهد بود و خودم خیلی هیجان دارم کار را ببینیم چراکه بعد از تجربه‌های خوبی که در تلویزیون داشتم و پربیننده بودند علاقمند هستم برای این سریال هم این اتفاق بیفتد. البته عوامل سریال خودشان از بهترین‌ها هستند و کار‌های قبلی آن‌ها جزو کار‌های خوب تلویزیون بوده است.

صفاری درباره پیشنهاد بازی در فیلم‌های جشنواره فجر اظهار داشت: از روزی که به صورت حرفه‌ای با فیلم شیار ۱۴۳ ورود کردم ترجیحم این بوده که همزمان مشغول بازی در دو کار نباشم و تا امروز این کار را ادامه دادم و فقط این روز‌ها در سریال ناریا حضور دارم. البته در این مدت پیشنهاد‌های بسیاری داشتم، اما قبول نکردم، در جشنواره امسال چند کار پیشنهاد شد که به خاطر بازی در سریال ناریا نتوانستم با آن‌ها همکاری کنم.