ساعت پخش و تکرار سریال ساخت ایران 1 از شبکه آی فیلم
این سریال به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور محصول سال ۱۳۸۹ در ژانر طمز،درام و خانوادگی استو. این سریال برای اولین بار در سال ۱۳۹۲ از نمایش خانگی پخش شد و بعد ها از شبکه های گوناگون از جمله آی فیلم و نسیم بازپخش شد. این مجموعه بخشی از آن در تهران و بخشی در لبنان فیلمبرداری شد. این سریال به قدری جذاب بود که فصل دوم و سوم آن نیز تولید و پخش شد و طرفداران زیادی نیز داشت. اکنون قرار است فصل اول این سریال از ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ پخش شود و جایگزین سریال تصویر یک رویا می شود.

از جمله بازیگران سریال می توان به امین حیایی ،محمدرضا گلزار ،فرهاد اصلانی ،بهنام تشکر ،پروین میکده ،گوهر خیراندیش ،الیکا عبدالرزاقی ،بهاره رهنما ،مهران رجبی ،کیانوش گرامی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده غلامحسین دزد خرده‌پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال می‌شود. وی کیف مرد مجروح را می‌رباید و پاسپورتی در کیف پیدا می‌کند. او سعی دارد که کیف را به فروش برساند. اما به دلیل اینکه پلیس دنبالش است تصمیم می‌گیرد به خارج برود و از ایران فرار کند…

ناگفته نماند بازیگر ثابت این سریال امین حیایی بوده است.

این سریال ۱۸ قسمتی از چهار شنبه هرشب از ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ بامداد و ۱۱ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

ساعت پخش و تکرار سریال ساخت ایران 1 از شبکه آی فیلم

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.