مژده لواسانی: فیلم «بی‌بدن» را دوست داشتم

در روز پنجم از چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مژده لواسانی، مجری و کارشناس سینما و تلویزیون اظهار کرد: از نظر من، « مجنون » فیلم قابل قبولی است. سجاد بابایی به شخصیت شهید زین‌الدین خیلی نزدیک شده است. این فیلم در روایت عملیات خیبر، موفق بوده‌است. در حداقلی‌ترین حالت، پیچیدگی و سختی عملیات و حفظ جزیره مجنون را به خوبی به نمایش در آمده است. من با فیلم همراه بودم و فکر می‌کنم همین که یک فیلم قابل قبول در مورد شهید زین‌الدین که یکی از مهم‌ترین شهدای تاریخ این سرزمین است، ساخته شده، گام مثبتی است که در سینمای ما برداشته شده است.

وی افزود: البته فکر می‌کنم هنوز کارهای بسیاری برای این ژانر وجود دارد که باید انجام شود.

این مجری تلویزیون در مورد فیلم‌های « بی بدن » و «تمساح خونی» گفت: من فیلم «بی بدن» را خیلی دوست داشتم و فکر می‌کنم اینکه این اثر در بخش سودای سیمرغ نیست، از اتفاقات عجیب است. فیلم جواد عزتی را بسیار دوست داشتم. جواد عزتی نشان داد که می‌توان در فیلم، بی‌ادب و سخیف نبود اما مخاطب را همراه کرد و این اثر، یک پیشنهاد درست در سینمای کمدی ما داشت.

مژده لواسانی: فیلم «بی‌بدن» را دوست داشتم



لواسانی در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون برنامه «بسته پیشنهادی» خود خاطرنشان کرد:این برنامه در فصل دوم خود از دی‌ماه شروع به کار کرده و از شبکه دو در پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت 22 به صورت زنده پخش می‌شود. «بسته پیشنهادی» به همه رخدادها و موضوعات فضای فرهنگی-هنری کشور می‌پردازد. از آنجایی که جشنواره فیلم فجر بدون تردید مهم‌ترین رویداد فرهنگی این سرزمین است، ما پنجشنبه و جمعه هفته گذشته و هفته پیش رو در برچ میلاد هستیم و به صورت زنده، اتفاقات جشنواره را پوش می‌دهیم.