از سیر تا پیاز زندگی مارال بنی آدم بازیگری که سیمرغ گرفت

مارال بنی آدم بازیگر موفق تئاتر و سینمای کشورمان است وی از دوران کودکی به بازیگری علاقه زیادی داشت،  از خانواده مارال بنی آدم اطلاعات چندانی در دسترس نیست ولی به نظر میرسد که دارای دو خواهر به نام های غزال و نهال و یک برادر به نام محمد است. ازدواج کرده و دو فرزند دارد در سریال هم گناه بازی خوب  و قابل قبولی دارد که باعث دیده شدن این هنرمند شده است

بیوگرافی مارال بنی آدم

مارال بنی آدم  بازیگر موفق تئاتر و سینما متولد ۱۰ آبان ماه سال ۱۳۶۰ در تهران است. مارال بنی آدم از جمله بازیگران جوان در عرصه‌های سینما، تلویزیون و تئاتر است. این بازیگر از سن پایین به بازیگری علاقه‌مند بود. مارال بنی آدم دوره‌های بازیگری را در کانادا زیر نظر مهتاب نصیرپور سپری کرده و در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرده است. 

از سیر تا پیاز زندگی مارال بنی آدم بازیگری که سیمرغ گرفت

 

شروع فعالیت هنری مارال بنی آدم

خانم مارال بنی آدم از کودکی به بازیگری علاقه داشته است و کلاس های آموزشی بازیگری را در کانادا زیر نظر مهتاب نصیرپور طی کرده است. و در رشته بازیگری تحصیل کرده است. او  ابتدا در تئاتر فعالیت میکرده است تا اینکه برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ با فرستادن ویدیویی برای آقای اصغر فرهادی برای بازی در فیلم فروشنده انتخاب می شود.

خانم بنی ادم  همچنین در سال ۱۳۹۵ در فیلم خشکسالی و دروغ بازی کرده است. مارال بنی آدم در جدیدترین کارش در سریال هم گناه نقش آفرینی کرده است وی در این سریال نقش سارا دختر فرید را بازی میکند.

مارال بنی آدم در یکی از مصاحبه های خود می گوید: کار خندان در ایران سخت است و اعتقاد دارم که مردم ایران به گریه کردن عادت دارند اگر بخواهید کار تراژیک انجام دهید مردم سریعتر گریه می‌کنند.

از سیر تا پیاز زندگی مارال بنی آدم بازیگری که سیمرغ گرفت

بیوگرافی مارال بنی آدم در سریال هم گناه

ازدواج و همسر مارال بنی آدم:

مارال با علی سرابی بازیگر سینما و تلوزیون و کارگردان تئاتر ازدواج کرده و با یکدیگر در عرصه‌ های هنری مشغول فعالیت هستند. این زوج صاحب دو فرزند هستند. پسر مارال بنی آدم ایلیا و دخترش عسل نام دارد. ایلیا متولد سال ۱۳۸۲ است.

 

مارال بنی آدم

بیوگرافی علی سرابی همسر مارال بنی آدم

علی سرابی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد نهم اسفند ماه سال ۱۳۵۷ در تهران چشم به جهان گشود. وی از سال ۱۳۷۹ تا کنون در این عرصه بازیگری فعالیت می کند و علاوه بر کار بازیگری به کارگردانی و صدا پیشه شخصیت کارتونی مشغول می باشد. او شخصیت کارتونی مشهور قوچ در کلاه قرمزی و گابی را بر عهده دارد.

 

 

مارال بنی آدم

اینستاگرام مارال بنی آدم:

مارال بنی ادم با بیش از ۳۸ هزار دنبال کننده در اینستاگرام با آیدی baniadammaral فعالیت می کند.

مارال بنی آدم و پسرش

مارال بنی آدم اینستاگرام

 

پیج مارال بنی آدم

مارال بنی آدم

 

فیلم شناسی مارال بنی آدم:

تئاتر:

  • آنسوی آینه
  • برنارد مرده است
  • خدای کشتار

فیلم های سینمایی:

  • فروشنده ۱۳۹۵
  • خشکسالی ۱۳۹۵

شبکه نمایش خانگی

  •  هم گناه ۱۳۹۸