بی‌بدن در  10 باشگاه میلیاردی‌ها/ تعطیلی سینماهادر این دو روز

لازم به ذکر است  گیشه  روزانه ۱۰ فروردین ماه تا ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه رقم فروش را اندکی بالاتر نشان داد که اختلاف این میلغ مربوط به فروش و رزرو بلیت های روزهای آتی است که در این گزارش محاسبه نمی گردد.

براساس این گزارش، روز گذشته همچنان فیلم سینمایی«تمساح خونی» به صورت نیمه وفت فروش میلیاردی خود را ادامه داد و فیلم سینمایی «بی بدن»هم به باشگاه ۱۰ میلیاردی های سینما پیوست.

سهم تقریبی فروش سه فیلم صدر جدولی «تمساح خونی»، «بی بدن» و«نوروز» از گیشه روزانه به۹۰درصد رسید که فیلم سینمایی«تمساح خونی»به طور تقریی۸۰درصدفروش روزانه را به خود اختصاص داد.

فروش فیلم سینمایی«تمساح خونی»در کانال۱/۶میلیارد تومان، فیلم سینمایی«بی بدن»در کانال۵۰۰میلیون تومان و فیلم سینمایی «نوروز»در کانال۹۰میلیون تومان دنبال شد.

در ادامه این گزارش فیلم ها سینمایی تمساح خونی،بی بدن، نوروز، پرویزخان، ایلیا و آپاراتچی به ترتیب در رتبه های اول تا ششم فروش روزانه قرار دارند.

فروش روزانه فیلم هایی جدیدی که به چرخه اکران اضافه شدن به ترتیب زیر است:

فیلم سینمایی «تمساح خونی» بافروش: ۱۶,۶۷۳,۷۷۵,۰۰۰ ریال در صدر فروش روزانه ایستاد.

فیلم سینمایی «بی بدن» بافروش:۵,۰۲۳,۱۰۰,۰۰۰ ریال رتبه دوم فروش روزانه را گرفت.

فیلم سینمایی «نوروز» بافروش:۹۰۷,۳۵۰,۰۰۰ ریال در رتبه پنجم فروش روزانه قرار گرفت.

فیلم سینمایی «پرویزخان» بافروش:۹۰۷,۳۰۰,۰۰۰ ریال در رتبه چهارم فروش روزانه قرار گرفت.

فیلم سینمایی «ایلیا» بافروش:۷۷۰,۷۰۰,۰۰۰ ریال در رتبه ششم فروش روزانه ایستاد.

فیلم سینمایی « آپاراتچی» بافروش:۷۳۶,۱۵۰,۰۰۰ ریال رتبه سوم فروش روزانه را گرفت.

فیلم سینمایی«آسمان غرب»بافروش:۳۰۳,۳۵۰,۰۰۰  ریال در رتبه هفتم فروش روزانه جای گرفت.

برنامه تعطیلی سینماها کشور به مناسبت شب‌های قدر و شهادت حضرت علی(ع) مشخص شد.

فیلم سینمایی«بی بدن»که از تازیخ۱۴۰۲/۱۲/۲۳در طرح ویژه اکران نوروزی به روی پرده رقته تا امروز بامجموع فروش  ۱۰,۰۰۵,۰۴۵,۰۰۰ریال توانسته است جایگاه خوبی در گیشه روزانه به دست آورد.

فیلم سینمایی« بی بدن» که در ژانر حنایی و معمایی ساخته شده است، یکی از آثار مهم و جنجالی جشنواره چهل و دوم فیلم فجر بود که به طرز عجیبی در بخش اصلی شرکت داده نشد ولی بلافاصله در فهرست فیلم‌های اکران نوروزی ۱۴۰۳ قرار گرفت.

این فیلم سینمایی بعد از فیلم طنز و اکشن«تمساح خونی» دومین فیلمی است که توانسته به فروش ۱۰ میلیارد تومان برسد.همچنین این فیلم ۵۶ عضو باشگاه ۱۰میلیاردی های سینما  را به خود اختصاص داد.

تیزر فیلم سینمایی«بی بدن» دومین فیلم پرفروش اکران نوروزی با صدای محسن چاوشی منتشر شده است.

در این فیلم التاز شاکر دوست،سروش صحت،نوید پور فرج،گلاره عباسی و پژمان جمشیدی به ایفای نقش می پردازند.

فیلم بی بدن ساخته مرتضی علیزاده فیلمی جنایی است که از یک پرونده قضایی مهم الهام گرفته است.فضای فیلم به یک پرونده معروف جنایی دهه ۹۰ اشاره دارد. پرونده قتل غزاله شکور به دست آرمان عبدالعالی که چندین بار تا مرحله اجرای حکم رفت و برگشت…

کاظم دانشی فیلمنامه بی بدن را نوشته و البته بازیگردانی فیلم را هم به عهده دارد. مصطفی احمدی به عنوان تهیه کننده، مهدی سعدی تدوینگر و حبیب خزایی‌فر آهنگسازی این فیلم را بر عهده دارد.

سینماهای  سراسر کشور  روز شنبه دهم فروردین‌ماه سینماهای سراسر کشور  تعطیل خواهند بود.

بی‌بدن در  10 باشگاه میلیاردی‌ها/پرفروش‌ترین فیلم‌های نوروزی در سینما

 همچنین سینماها از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷:۳۰ در روز یکشنبه دوازدهم فروردین‌ ماه فعال خواهند بود و پس از این ساعت تا پایان شب، تعطیل می شوند.

همچنین به مناسبت شهادت حضرت علی(ع)سینماهای سراسر کشور روز دوشنبه سیزدهم فروردین‌ ماه  تعطیل خواهند بود.

و در نهایت  روز سه‌شنبه چهاردهم فروردین‌ماه  مجددا سینماها از ساعت ۱۱ صبح تا۱۷:۳۰ فعالیت دارند و پس از این ساعت تا پایان شب تعطیل حواهند بود.

فعالیت سینماها از صبح چهارشنبه پانزدهم فروردین‌ ماه به حالت عادی باز خواهد گشت.