پویانمایی‌های جدید رسانه ملی

سری جدید مجموعه « خروس زیرک، روباه کلک » در ۱۲قسمت ۱۲ دقیقه ‎ای در مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

حکایت «خروس زیرک، روباه کلک» داستان مزرعه مادر بزرگی به نام گل بی بی است. گل بی بی یک زن روستایی مهربان و داناست که قصه ها و پندهای بسیاری می‌داند. این مادر بزرگ یک خروس به نام دُم طلا، یک سگ به نام اَبری، یک بز به نام شنگول و یک مرغ به نام حنا دارد. البته یک روباه هم در جنگل زندگی می کند که هربار کلکی سوار می کند تا بتواند دم طلا را شکار کند.

در جریان بگیر و ببندهای روباه و خروس، هر دفعه اتفاقی می افتد و مادر بزرگ با پند و اندرز و داستان های کهن ایرانی، حیوانات مزرعه را هوشیار می کند تا راه درست زندگی را پیدا کنند و فریب روباه کلک را نخورند.

پویانمایی‌های جدید رسانه ملی

مجموعه «جوانمردان» روایتی از تاریخ ایران است که مغولها با ایرانیان وارد جنگ شدند. در جریان این نبردها، سرداران ایرانی دلاوری ها و مقاومت هایی از خود نشان می دهند که درقالب پویانمایی، ایجاد حس فتوّت، جوانمردی، دلاوری و میهن دوستی را با انگیزه‌های ملی، مذهبی و حماسی به نمایش می گذارد.

فصل جدید «جوانمردان» یکی دیگر از برنامه های پویانمایی صباست که در ۱۳ قسمت ۲۲ دقیقه ای برای مخاطبین کودک و نوجوان تهیه و تولید شده است.

انیمیشن «جوانمردان» حکایت دلاورانی با ایمان است که دائماً با آزمون مرگ دست و پنجه نرم می کنند تا نشان دهند این جهان، عالم بقا نیست و ایمان تنها راه نجات و بقاست.