به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرکت "ریزر Razer" یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات جانبی کامپیوتر و مخصوصا ماوس است.

این شرکت همیشه طرح های بسیار عجیبی را ارائه می کند و البته بیشتر آن ها را نیز تولید می کند. کیفیت محصولات این شرکت بسیار بالا است و البته قیمت آن ها نیز به مراتب زیاد است.


یکی از جدید ترین طرح های این شرکت به نام " Ouroboros " مخصوص بازی خورها طراحی شده است و گمان می رود که بتواند فروش خوبی نیز در بازار داشته باشد.

این ماوس که کاملا قالب دست می شود امکان آن را دارد که برای چپ دست ها نیز کاملا جدا گانه طراحی شود تا آن ها نیز راحت باشند چرا که کار کردن با ماوس برای افراد چپ دست تا حدودی مشکل است.

این ماوس را می توانید به صورت بی سیم یا با سیم استفاده کنید که در مدل بی سیم حتما باید پس از استفاده آن را دوباره شارژ کنید.

یکی دیگر از نکات اصلی در مورد این ماوس این است که شما می توانید آن را برای قالب دست خودتان تنظیم کنید چرا که طول و عرض این ماوس قابل تغییر است


تمام کلیدهایی که بر روی " Ouroboros " قرار دارد قابل برنامه ریزی هستند و می توانید آن ها را برای کارهای متفاوت برنامه ریزی کنید.

این ماوس قرار است در چهار ماهه اخر سال 2012 وار بازار جهانی شود. افرادی که استفاده از ماوس ها همیشه برایشان مشکل بوده می توانند از این ماوس لذت ببرند.