دانلود امکانات خارق العاده به یاهو مسنجر

افکارنیوز: بی شک یکی از نرم افزارهای پرکاربرد اینترنتی ، خصوصاً در بین کاربران فارسی زبان ، نرم افزار Yahoo Messenger است .اینبار قصد معرفی نرم افزار Yahoo! Messenger Tweaker را داریم که با استفاده از آن قادرید تا امکانات مختلف و جالبی را به یاهو مسنجر خود بیافزایید .امکاناتی از قبیل : نمایش تمامی پنجره های چت به صورت Tab اجرای همزمان نامحدود یاهو مسنجر و باز کردن چند آی دی مختلف حذف تبلیغات یاهو ذخیره پسورد Yahoo ID در یک فایل رجیستری تغییر عنوان نرم افزار یاهو مسنجر یا متن دلخواه (TitleBar) حذف Status MJessenge ها تنها با یک کلیک ذخیره و نمایش Avatar هر نفر امکان تغییر انیمیشن آغازین یاهو مسنجر

قابلیتها و امکانات نرم افزار Yahoo! Messenger Tweaker ۱.۳. ۱.۰:

» نمایش تمامی پنجره های چت به صورت Tab:

یکی از قابلیتهای جالب این نرم افزار امکان مشاهده تمامی پنجره های گفتگو به صورت Tab است. لذا به جای باز کردن پنجره های گفتگوی متعدد برای گفتگو با دوستانتان تنها یک پنجره فعال دارید که با جا به جایی بین تبها می توانید به صورت خیلی راحت تر اقدام به چت و گفتگو و تبادل اطلاعات با دوستانتان کنید.» اجرای همزمان نامحدود یاهو مسنجر و باز کردن چند آی دی مختلف: با استفاده از این قابلیت می توانید همزمان آی دی های مختلف خود راباز کنید … با هر بار کلیک بر روی یاهومسنجرمی توانید یک ID جدی را بازگشایی کنید.

» حذف تبلیغات یاهو:

یکی دیگر از قابلیتهای جالب این نرم افزار، امکان حذف تبلیغات نمایش داده شده در برنامه یاهومسنجر است.

» ذخیره پسورد Yahoo ID در یک فایل رجیستری:

همچنین با قابلیت جالب دیگیر که این نرم افزار دارد، می تواند کلمه عبور آی دی شما را در یک فایل رجیستری ذخیره کند.

» تغییر عنوان نرم افزار یاهو مسنجر یا متن دلخواه(TitleBar):

قابلیت جالب دیگر این نرم افزار امکان ویرایش Title bar یاهو مسنجر با عبارت دلخواه خود است:

» حذف Status Messenge ها تنها با یک کلیک:

همچنین با قابلیت جالب دیگری که این نرم افزار دارد، قادرید تا تنها با یک کلیک تمامی Custome Statuse Messege هایی که در Yahoo Messenger تعریف کرده اید را حذف کنید.

» ذخیره و نمایش Avatar هر نفر:

قابلیت بسیار جالب و منحصر به فرد دیگری که Yahoo! Messenger Tweaker ۱.۳ در اختیارتان قرار می دهد، امکان نمایش و ذخیره Avatar هر آی دی دلخواه است. کافی است تا تنها یک Yahoo ID دلخواه را در بخش مربوطه وارد کرده تا بلافاصله Avatar شخص مذکور بر روی دسکتاپ شما ذخیره شود. توضیح اینکه آواتار همان تصویری است که هر فرد برای خود به عنوان شناسه و تصویر شخصی در تظر می گیرد.

» امکان تغییر انیمیشن آغازین یاهو مسنجر:

اگر از انیمیشن اغازین یاهو مسنجر خسته شده اید و علاقه مندید تا هنگامی که وارد ID خود شوید به مشاده یک انیمیشن جالب دیگر به جای خندانک همیشگی یاهو بنشینید، کافی است از میان گالری انیمیشن ها یک انیمیشن را انتخاب کنید. همچنین می توانید یک فایل SWF(فلش) دلخواه را برای این بخش در نظر بگیرید.

لینک دانلود -(۳.۰۹ مگابایت)