به گزارش افکارنیوزبه نقل از خبرآنلاین، مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی رضا یزدانی به سرپرستی و خوانندگی این هنرمند پاپ در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران صادر شد.

این گروه در تاریخ ۳۱ شهریورماه در دو اجرای ۱۹:۱۵و ۲۰:۴۵ به صحنه می‌روند و ۱۸ قطعه چون کجای این دنیا، مش رمضون، سینما و … را اجرا خواهند کرد.

گروه موسیقی «مازیار فلاحی» نیز به سرپرستی و خوانندگی این هنرمند پاپ، در تاریخ‌های ۵ و ۱۱ مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۴۵ در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران کنسرت می‌دهد.

این گروه نیز ۱۷ قطعه «دل تنها»، «دوستت دارم»، «خداحافظ» و «رویای واقعی» را برای علاقه‌مندان اجرا خواهند کرد. مجوز امتیاز این اجراها برای شرکت سوته دلان صادر شده است.

همچنین واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز کنسرت گروه «همنوازان شیدا» و «رستاک» را برای برپایی کنسرت در شهرستان‌ها صادر کرد.

مجوز اجرای صحنه‌ای گروه موسیقی سنتی «همنوازان شیدا» به سرپرستی محمدرضا لطفی برای اجرا در سالن هلال احمر شهرستان ساری صادر شد است.

این کنسرت از ۲۵ تا ۲۷ شهریور ماه برگزار می‌شود و هر روز یک اجرا در ساعت ۲۱ خواهند داشت.

همچنین گروه موسیقی سنتی و محلی «رستاک» به سرپرستی سیروس سپهری و خوانندگی سید بهزاد و سید فرزاد مرادی نیز مجوز اجرا در محل آمفی تئاتر روباز مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج دریافت کردند.

این گروه در تاریخ ۲۶ شهریور ماه یک اجرا ساعت ۲۱ دارد و طی آن هشت قطعه چون بارون، رعنا، شیرازی، سنجانه و … را برای علاقه‌مندان اجرا خواهد کرد.

مجوز امتیاز اجرای صحنهای گروه رستاک برای شرکت پیام اسلام صادر شده است .