افکارنیوز:

حال می پردازیم به اطلاعاتی که به احتمال بسیار فراوان رسمی هستند و به دست یکی از کارمندان شرکت فوق بدست ما رسیده است. اطلاعات حاکی از آن است که این تبلت دارای نمایشگری ۷ اینچی بوده و از رزولوشن ۷۲۰ * ۱۲۸۰ پیکسل بهره می برد.

همچنین گفتنی است این شرکت قصد دارد مدل اولیه تبلت خود را که با نام Ripa One شناخته می شود به یک پروسسور دو هسته ای Cortex - A۹ مجهز نماید که دارای سرعت ۱٫۲ گیگاهرتز می باشد و به همراه آن نیز پردازنده گرافیکی Mali - ۴۰۰ به علاوه ۱ گیگابایت رم و ۴ گیگابایت حاظفه داخلی همراهی این تبلت را بر عهده دارند.



جالب است بدانید در مطالب قبلی ذکر کردیم که این تبلت از آندروید ۴٫۱ به طور پیش فرض بهره می برد که باید آن را تکذیب کرده و به اطلاعتان برسانیم که این تبلت از آندروید ۴٫۰ بستنی حصیری بهره می برد و سپس آندروید ۴٫۱ جیلی بیلی به عنوان بسته بروزرسانی برای آن عرضه می گردد.

از دیگر ویژگی های ذکر شده می توان به: دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو, وای فای, بلوتوث, پورت USB, پورت HDMI, درگاه MicroSD و باتری با قدرت ۶ ساعتی اشاره ای کرد.

زمان عرضه این محصول نیز خرداد ماه سال آینده خطاب شده و این زمان بسیار طولانی به دلیل اتفاقات رخ داده می باشد که این شرکت سازنده را با مشکلات مواجه کرده است, حتی گفتنی است بدانید که تولید اسمارت فون از سوی این شرکت نیز به تعویق افتاده و آن هم به دلایلی نا گفتنی می باشد.

هر چه باشد باید منتظر این محصول باشیم چون این یک محصول متفاوت و بومی است و به نقل از منبع خبر مدیر عامل شرکت تولید کننده قصد بر عرضه محصولی جهانی دارد