جنجال پوستر تازه «گتسبی بزرگ»

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، مخالفان این پوستر می گویند با توجه به این که دی کاپریو بازیگر اصلی فیلم است، بهتر بود هم زمان با انتشار این پوستر، عکس هایی هم از وی منتشر می‌شد.

تهیه کنندگان فیلم، مدتی قبل پوستری از فیلم «گتسبی بزرگ» با عکسی از لیوناردو دی کاپریو منتشر کردند. از همان زمان، آنها گفتند این پوستر، پوستر اصلی فیلم نیست.

توبی مگوآئر در این درام پر تنس اجتماعی، در نقش مکمل ظاهر شده و دی کاپریو و کری مولیگان بازیگران نقش های اصلی هستند.

تهیه کنندگان «گتسبی بزرگ» از واکنش طرفداران دی کاپریو چندان راضی نیستند و می گویند قرار نیست تصویر او در تمام پوسترهایی که چاپ می شود، باشد.

آنها می گویند قبل از اکران عمومی هر فیلم سینمایی، تعدادی پوستر چاپ و منتشر می شود که تصاویر بازیگران مختلف آن فیلم را در خود دارند.

این در حالی است که در پوستر اصلی فیلم ها، تصاویری از تمام بازیگران اصلی و مهم آن وجود دارد.

کمپانی برادران وارنر که تهیه کننده نسخه جدید «گتسبی بزرگ» است، می گوید پوستر اصلی فیلم تمام دوستداران دی کاپریو و دیگر بازیگران فیلم را راضی خواهد کرد.

باز لورمن فیلم ساز استرالیایی تبار سینما «گتسبی بزرگ» را کارگردانی کرده است. این فیلم به صوررت سه بعدی اکران عمومی می شود.

توبی مگوآئر در قصه فیلم در نقش جوانی اهل یک شهر کوچک به نام نیک بازی می کند که پس از حضور در جبهه های جنگ جهانی اول، به نیویورک می رود تا به حرفه تجارت بپردازد.

کمی بعد او راهی یک جزیره می شود که محل زندگی جی گتسبی است. گتسبی مردی مرموز و گوشه گیر است، که نقش او را دی کاپریو بازی می کند.

گتسبی قصد ازدواح با دختر عموی خود ایزی(با بازی کری مولیگان) را دارد و کاراکتر نیک، به صورت مانعی در ازدواح آن ها در می آید.

تهیه کنندگان «گتسبی بزرگ» امید زیادی به موفقیت بالای مالی آن در جدول گیشه نمایش سینماها دارند. این فیلم دهم ماه مه ۲۰۱۳ به روی پرده سینماها می رود.

صنعت سینما در دهه هفتاد میلادی هم قصه کتاب پرخواننده اسکات فیتزجرالد را با بازی رابرت رد فورد، تبدیل به یک فیلم سینمایی کرد.

این فیلم با وجود جنجالی و پرخرج بودن،موفقیتی در جدول گیشه نمایش سینماها کسب نکرد.