به گزارش افکارنیوز مهر، مجتبی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: سی و یکمین جشنواره فجر از روز سه شنبه ۲۶ لغایت ۳۰ دی ماه در استان البرز آغاز خواهد شد.

وی افزود: در جشنواره فجر امسال در دو بخش " تئاتر " و " هنرهای تجسمی " میزبان بین المللی خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در این رابطه اظهار داشت: استان البرز در مجموع میزبان ۵ نمایش بین المللی است که ۳ نمایش آن منتخب جشنواره بین المللی و ۲ نمایش نیز کارهنرمندان تئاتر استان البرز است که به جشنواره بین المللی راه پیدا کرده است.

مجتبی ابراهیمی ادامه داد: یکی از این نمایش ها خیابانی و تحت عنوان " سکان در دست بچه ها " کاری از " علی نوریان " از استان البرز است.

وی درخصوص مکان اجراها نیز خاطرنشان کرد: همه اجراها به جز بخش خیابانی در دو مجموعه تئاتر شهر کرج و سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز روی صحنه خواهد رفت.

البرز میزبان ۵۰ برگزیده تجسمی

مجتبی ابراهیمی در بخش دیگری درخصوص برگزاری جشنواره بین المللی تجسمی نیز بیان کرد: در این بخش از جشنواره نیز ۵۰ اثر برگزیده در نگارخانه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز به اجرای عموم درخواهد آمد.

وی افزود: زمان به نمایش گذاشتن این آثار نیز اواخر دهه فجر خواهد بود.

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که روند اجرای جشنواره فیلم فجر در استان چگونه خواهد بود نیز اعلام کرد: امسال در استان جشنواره فیلم فجر نخواهیم داشت.

جزئیات دقیق تر برنامه های سی و یکمین جشنواره فجر استان البرز متعاقباً اعلام خواهد شد