زندگی امام(ره) به انگلیسی روایت می‌شود
افکار

- به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ویژه برنامه «زندگی امام خمینی The Life of Imam Khomeini» با هدف آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان سراسر دنیا با ابعاد شخصیت رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و نقش ایشان در انقلاب اسلامی مردم ایران، از کانال ندای اسلام پخش خواهد شد.

در این ویژه برنامه مخاطبان توسط احمد حنیف، کارشناس و مبلغ کانادایی این برنامه با زندگی امام خمینی، هجرت ایشان به قم، زمینه سازی قیام ۱۵ خرداد، تبعید امام به عراق، بازگشت ایشان به کشور پس از تبعید و پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری ایشان آشنا می‌شوند.

ویژه برنامه «زندگی امام خمینی رحمت الله علیه»، به سردبیری و تهیه‌کنندگی لیلی حبیبی‌راد در ایام دهه فجر از ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.

برنامههای کانال ندای اسلام ضمن دریافت از طریق گیرندههای دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس) و پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com ، از طریق ماهواره badr۵ در مدار ۲۶ درجه شرقی با مشخصات فرکانس ۱۱۸۸۱ مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) ۲۷۵۰۰ افقی و نرخ تصحیح اطلاعات ۳.۴ با فرمت MPEG۴ و ماهواره Express AM۲۲ در مدار ۵۳ درجه شرقی با مشخصات فرکانس ۱۲۵۸۲ مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) ۲۴۰۰۰ عمودی و نرخ تصحیح اطلاعات ۳/۲ قابل دریافت است