زمان توزیع قسمت‌های جدید «ویلای من»
افکار

- وسوسه ثروت. این محور اصلی داستان «ویلای من»، جدیدترین ساخته «مهران مدیری» است. «ارسلان مشکات» سر گارسون رستورانی مجلل است که بر حسب اتفاق متوجه زندگی پیرمردی می‌شود که صاحب مال و املاک زیادی است اما هیچ وارثی بعد از خود ندارد! بنابراین «ارسلان» برای رهایی از وضعیت بد اقتصادی و بهتر شدن شرایط زندگی‌اش دست به یک ریسک بزرگ می‌زند و خودش را عموزاده خاندان مشکات جا می‌زند! حالا اما بعد از گذشت ۴ قسمت از «ویلای من»، ارسلان مشکات در خانه ویلایی مشکات بزرگ ساکن شده و برای دستیابی به تمام دارایی‌هایش دست به کارهای عجیبی می‌زند. مهران مدیری با بازی در نقش «ارسلان مشکات» و «سیامک انصاری» در نقش دستیار او اتفاقات بامزه و جالبی را در قسمت‌های گذشته «ویلای من» رقم زده‌اند.

در مجموعه سوم جمشید و سی‌سی وارد ویلا می‌شوند و ارسلان سعی می‌کند با آنها ارتباط برقرار کند اما درمی‌یابد که آنها شیادتر از این حرف‌ها هستند. در مجموعه چهارم این داستان نیز خواهیم دید محسن مشکات و همسرش هما وارد ویلای پر ماجرا می‌شوند. جمشید و سی‌سی سعی دارند با دسیسه چینی، مشکات بزرگ را ورشکسته نشان دهند و در این راه نیز موفق می‌شوند و محسن و هما که اجاره‌نشین هستند، از ماندن و دریافت ارثپشیمان می‌گردند، اما اتفاقاتی می‌افتد که محسن و هما را در ویلا ماندگار می‌کند.

به نقل از روابط عمومی «ویلای من»، گویا طنازی‌های مدیری و یارانش در مجموعه‌های سوم و چهارم «ویلای من» چشمگیرتر از قسمت‌های گذشته اش است.

تا امروز دو مجموعه از سریال خانگی «ویلای من» در قالب دو بسته در شبکه خانگی نمایش توزیع شده است و قرار است سه شنبه بیست و چهارم بهمن ماه قسمت‌های پنج و شش این مجموعه توزیع شود تا ببینیم در ادامه داستان چه اتفاقاتی برای اعضای ویلای بزرگ خانواده مشکات رخ می‌دهد. از جمله ویژگی‌های «ویلای من» خلاف بسیاری از مجموعه‌ها توزیع به موقع و از پیش اعلام شده مجموعه است، آنچنان که قسمت‌های هفتم و هشتم این مجموعه نیز ۶ اسفند ماه توزیع خواهند شد تا در ارتباط مخاطبان با مجموعه وقفه‌ای نیفتد.

مجموعه سوم این سریال همراه با اعلام برندگان هولوگرامهای برگزیده مجموعه اول به دست مخاطبان میرسد. همچنین قرعهکشی یک ویلا و ۷۷۷ جایزه نقدی در روزهای باقی مانده بهمن ماه انجام خواهد شد و نتایج آن به طور گسترده به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.