اخبار ضدو نقیض از ممیزی " پل چوبی "
افکار

- در حالیکه امروز برخی رسانه‌ها از اعمال اصلاحات و ممیزی به دو فیلم " قاعده تصادف " ساخته بهنام بهزادی و " پل چوبی " ساخته مهدی کرم‌پور خبر دادند، کارگردان‌های این فیلم‌ها از هرگونه اصلاح و ممیزی آثارشان را رد کردند.

بهنام بهزادی در همین‌باره به مهر گفت: ما به تازگی صحبت‌هایی درباره پروانه و زمان نمیاش فیلم با وزارت ارشاد داشته‌ایم و به توافقات نهایی نیز رسیده‌ایم و هیچگونه ممیزی و اصلاحیه هم برای فیلم‌ام در نظر گرفته نشده است.

وی افزود: لازم به توضیح است که پروانه نمایش فیلم صادر شده و در حال طی مراحل اداری هستیم تا پروانه به ما داده شود. همچنین با جلیل عرفان‌منش صحبت‌هایی داشته‌ایم و هیچ مساله و مشکلی درباره " قاعده تصادف " وجود ندارد.

همچنین درباره خبر این رسانه مبنی بر اعمال ۳۰ مورد اصلاحیه به فیلم " پل چوبی " با مهدی کرم‌پور کارگردان اثر صحبت کردیم. وی در این‌باره به مهر توضیح داد: این یک شوخی خنده‌دار است و فکر می‌کنم این مطلب نتیجه بی‌اطلاعی نویسنده است.

کرمپور همچنین خبر داد: گروهی ۱۵ نفره در ارشاد فیلمم را دوباره دیدند ولی هیچ اصلاحیهای ندادند و حتی"پل چوبی" پروانه نمایش دارد. نسخهای که قرارست اکران شود همان نسخه نمایش داده شده در جشنواره فیلم فجر است.