به گزارشافکارنیوز، یکی از بازیگران زن سینمای ایران برای بازی در نقش لاله پیشنهاد دریافت دستمزد ۵۰۰ میلیون تومانی داده بود که با مخالفت شدید دست اندرکاران پروژه مواجه شد. یکی از شرط ها برای بازیگر نقش لاله تسلط به زبان انگلیسی است که این بازیگر زن فاقد این توانایی نیز بود. لاله امیریان قرار است در نقش لاله صدیق ایفا گر نقش اول فیلم لاله باشد. دیروز همچنین خبرگزاری مهر اعلام کرد کارگردان لاله در مراسم آغاز فیلمبرداری این پروژه سینمایی تاکید کرد که رئیس‌جمهوری و مشایی از این پروژه حمایت مستقیم نداشته‌اند.

در نشست خبری که عصر روز گذشته ۲۱ اسفندماه به مناسبت آغاز پروژه سینمایی لاله با حضور پروانه پرتو تهیه‌کننده، شفیع آقامحمدیان مجری طرح و ایرج رامین‌فر طراح صحنه لاله برگزار شد درباره حمایت‌های مستقیم رئیس‌جمهور از این پروژه سینمایی گفت: پاسخی برای شایعات وجود ندارد اما به اعتقاد من آنچه اهمیت دارد تحقیق ژورنالیست‌ها درباره شایعاتی است که در حوزه کارشان مطرح می‌شود. در واقع اگر این وظیفه به درستی انجام نشود در حرفه خود دچار لغزش شده‌اند.

وی افزود: خیلی از بزرگان و اهالی فن سینما از آغاز این پروژه به ما کمک کردند اما باید متذکر شوم که اصل قضیه در تولید فیلم سینمایی لاله به گونهای دیگر است. وی در پایان این بخش از صحبتهای خود گفت: با این توضیحات هر نوع حمایت مستقیم رئیسجمهور و مشایی از این پروژه سینمایی و همچنین حمایت مالی ۶ میلیارد تومانی مشایی از این پروژه را تکذیب میکنم.