به گزارش افکارنیوز، فرج الله سلحشور معروف به کارگردان یوسف پیامبر(ص) که به عنوان یکی از کارگردانان ارزشی و انقلابی نام برده می شود. ماجرای بی عفت خواندن تعدای از بازیگران از سوی وی بازتاب های فراوان و گوناگونی در رسانه ها داشت و امروز نیز خبر شکایات سیزده تن از بازیگران زن از وی به خاطر موضوعی که ذکر شد، به یک خبر پر سر و صدا تبدیل شد.

فرج الله سلحشور پیرامون طرح شکایت سیزدن نفر از بازیگران زن سینما و نویسنده مشهدی در گفت وگو با صابرنیوز اظهار داشت: این بحثدادگاه که امروز در سایت ها مطرح شد، موضوع جدیدی نیست و در حدود دوسال است که در دادگاه در حال پیگیری است و چون اکنون طرح دعوا شده، دوستان این موضوع را انتشار داده اند که البته ما مدارک و اسناد را نیز در دادگاه ارائه خواهیم کرد تا برای افکار عمومی شفاف سازی شود.


وی گفت: البته همانطور که در هر حرفه ایی انسان های خوب و بد نیز وجود دارد سینما نیز از این قاعده مستثنی نیست، من بارها گفته ام در سینما عده ایی از زنان پاکدامن و نجیب با متانت و وقار به کار خودشان می پردازند و من منظورم آن قشر خاصی است که مروج بی بند و باری در سینما هستند.

کارگردان فیلم یوسف پیامبر (ص) در انتهای گفتگوی خود پیرامون شکایت فردی که خود را نویسنده یوسف پیامبر (ص) می دانست، گفت: این آقا چندی ادعا کرد که فیلمنامه حضرت یوسف از روی اثر ایشان کپی برداری شده است و بعد از گفتگو با من و اظهار پیشمانی از اظهار نظری که کرده بود قرار شد که یک نامه کتبی مبنی بر عذرخواهی از اینجانب بنویسد و در پرونده درج گردد که به علت فضای تبلیغاتی که علیه اینجانب در جامعه موجود است وکیل ایشان ممانعت از این امر کردند.