سن پطرزبورگ ۲ " تابستان ۹۲ جلوی دوربین

به گزارش افکارنیوز،پیمان قاسم‌خانی نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این مطلب که همچنان در تدارک ساخت " سن پطرزبورگ ۲ " هستند، گفت: ساخت این فیلم سینمایی در سال آینده بستگی به این دارد که با مشکلات مالی وجود مواجه نشویم. تلاشمان بر این است که قسمت دوم فیلم را تابستان ۹۲ جلوی دوربین ببریم.

وی با اشاره به اینکه در قسمت دوم این فیلم سینمایی نیز به عنوان بازیگر حضور خواهد داشت، توضیح داد: طی سه سال گذشته درگیری‌های شغلی بسیاری داشتم و زمانی که تصمیم گرفته شد قسمت دوم " سن پطرزبورگ " ساخته شود، تمام تلاش خود را کردم که در این قسمت به عنوان بازیگر حضور نداشته باشم. حتی سعی کردم داستان را به گونه‌ای شروع کنیم تا شخصیت " فرشید " از ابتدای فیلم به نحوی حذف شود.

قاسم‌خانی که نگارش متن قسمت دوم این فیلم را هم برعهده دارد، ادامه داد: بعد از بررسی متوجه شدیم که این پیشنهاد خوبی نیست و تصمیم گرفتیم ساخت فیلم موکول به زمانی شود که بتوانم در آن بازی کنم که خوشبختانه توانستم زمان آزادتری برای بازی در این فیلم دست و پا کنم.

هنگام سقوط آخرین تزار در روسیه پسر او نیکیتا ایوانوویچ رومانوف از روسیه فراری داده شده و در ایران در یک خانواده معمولی بزرگ می‌شود. تزار گنج های زیادی دارد که به ایران منتقل می‌شوند تا امن بمانند. خانواده ایرانی نام نیکیتا را کریم می‌گذارند. کریم(محسن طنابنده) در کنار روس های دیگری که به تزار وفادار هستند بزرگ می‌شود اما یک خلافکار بار می آید و بارها به زندان می افتد و …

فیلم سینمایی " سن‌ پطرزبورگ " ساخته بهروز افخمی یک کمدی پرحادثه درباره رفاقت، عشق و بلوف بود که فیلمنامه آن را پیمان و مهراب قاسم‌خانی نوشته‌ بودند و محسن تنابنده، پیمان قاسم‌خانی، شیلا خداداد، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، سروش صحت، امید روحانی، بابک برزویه و امین حیایی بازیگران این فیلم بودند.