آيت الله صافي گلپايگاني در ديـدار با مديران صدا و سيماي مرکز قم ، تـرويج تشيع و دفـاع از اسـلام و انقـلاب را مهمترين رسـالت رسانه ملي دانست و بر استفاده از مديران شجاع ، متدين و توانا در پيشبرد اهداف اين سازمان تأکيد کـرد .

به گزارش هموطن سلام، آیت الله صافی گلپایگانی با حساس خواندن کار در صدا و سیما افزود: صدا و سیما باید بلندگوی قرآن و مروج فرهنگ ناب تشیع باشد زیرا هیچ نهادی در کشور تا این حد در هدایت و یا گمراهی مخاطبانش اثرگذار نیست.

وی خاطر نشان کرد: صدا وسیما برای امام زمان(عج) است و باید با اطلاع رسانی صحیح، استفاده از افراد کاردان، در نظر گرفتن مصالح جامعه و قدم برداشتن در مسیر ولایت تمام فعالیت هایش بویژه در حوزه فرهنگ سازی مورد تأیید حضرت ولیعصر(عج) باشد.

محمدي نيا مدير کل صدا و سيماي مرکز قم هم در اين ديدار توجه به دين ، اخـلاق ، اميد و آگـاهي را از اولويت هاي اصلي برنامه هاي صدا و سيما در مرکز قم بيان کرد وافزود: بهره گيري ازنظرات استادان حوزه و دانشگاه ، توجه به موضوعات ديني در تـوليد برنامه ها و پوشش اخبار حوزه شيعي را هم از مهمترين اقدامات و برنامه هاي حال و آينده اين مرکز است .