فرامرز قریبیان در تلاش گرفتن پروانه نمایش " گناهکاران "

به گزارش افکارنیوز، فرامرز قریبیان درباره وضعیت اکران جدیدترین فیلم‌اش که در جشنواره سی و یکم فیلم فجر هم به نمایش درآمد، گفت: پخش این فیلم بر عهده فیلمیران است اما در حال حاضر منتظر پروانه نمایش هستیم.

به گقته وی، پس از اخد این مجوز تلاش می‌‌شود که " گناهکاران " برای عید فطر اکران عمومی شود.

داستان فیلم درباره یک پلیس کهنه‌کار و مواجهه آن با پلیسی جوان است که اتفاقا عاشق دختر وی نیز هست ولی این عشق به سرانجام نرسیده و حال با وقوع یک قتل این آدم‌ها دوباره سر راه همدیگر قرار می‌گیرند.

فیلمنامه‌ این اثر پلیسی را سام قریبیان، پسر فرامرز قریبیان نوشته است. او " گناهکاران " را در سال ۲۰۰۶ میلادی در خارج از ایران برای یک فیلم خارجی نوشته بود ولی پس از بازگشت به ایران آن‌را به نسخه فارسی تبدیل و بازنویسی کرد.

همایون ارشادی، محسن افشانی، هومن برق‌نورد، کوروش تهامی، رامبد جوان، سیاوش چراغی‌پور، ملکه رنجبر، امید روحانی، رضا رویگری، قطب‌الدین صادقی، شقایق فراهانی، فرامرز قریبیان، مهتاج نجومی، محمد متوسلانی و نسرین مقانلو از بازیگران این فیلم هستند.

"گناهکاران" در بخش مسابقه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. رامبد جوان جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از این رویداد دریافت کرد.