کنسرت محمدرضا لطفی در اندیمشک لغو شد

به گزارش افکار نیوز،محمدرضا لطفی که ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه در اهواز به صحنه رفت، نتوانست مجوز کنسرت اندیمشک خود را از مسؤولان محلی اخذ کند.

این هنرمند قرار بود، شب گذشته در شهر اندیمشک به صحنه رود اما به دلیل لغو کنسرتش توسط اداره ارشاد این شهر، نتوانست تور موسیقی خود را به صورت ممتد در شهرهای جنوبی کشور ادامه دهد.

به گفته روابط‌ عمومی گروه، با وجود تاکید مدیران دفتر موسیقی تهران و همچنین انجمن موسیقی اندیمشک به برگزاری کنسرت محمدرضا لطفی اما مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اندیمشک روز گذشته در محل کارش حاضر نشد تا نامه مسؤولان تهران را امضاء کند و در نهایت اجرای این هنرمند لغو شد.

روابط عمومی گروه همچنین گفت: از طرفی مسؤولان اداره ارشاد اندیمشک ادعا می‌کنند که نامه‌ای برای گرفتن مجوز کنسرت محمدرضا لطفی به دستشان نرسیده اما درخواست برگزاری این کنسرت هفته اول فروردین ماه برای این اداره ارشاد ارسال شده بود.

مشکلات تور موسیقی محمدرضا لطفی در شهرهای جنوبی با بی‌مهری دیگر مسؤولان محلی نیز روبرو شد؛ به گونه‌ای که کنسرت این هنرمند که قرار بود امشب و فردا شب(۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه) در بهبهان برگزار شود، نیز با پادرمیانی نماینده این شهر و همچنین اهالی هنرمند شهر مجوز گرفت.

تور کنسرتهای بهار محمدرضا لطفی ۱۹ تا ۳۰ اردیبهشتماه در تبریز و شهرهای جنوبی کشور برگزار میشود.