افتتاحیه مستند بلند «کلام خدا»

به گزارش افکار نیوز،به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند ۷۰ دقیقه ای «کلام خدا» که از تولیدات سال ۹۲ این «مرکز» است، به بررسی جنبه های معنوی و زیبایی شناسی قرآن کریم می پردازد.

برپایه این گزارش، پس از نمایش این فیلم هم جلسه نقد و بررسی آن با حضور پناه برخدا رضایی(کارگردان)، نصرت الله تابش(منتقد سینما)، حسین سلطان محمدی(مجری) و برخی دیگر از عوامل فیلم، نمایندگان رسانه های گروهی و علاقمندان سینما برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید: شرکت در این برنامه، برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه(۲۲ اردیبهشت ماه) به سالن «سینما حقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.

عوامل تولید فیلم مستند بلند «کلام خدا» که عصر فردا و برای اولین بار در سالن «سینما حقیقت» به نمایش عمومی درمی آید، به این شرح هستند: پژوهش و کارگردانی: پناه برخدا رضایی؛ تصویربردار: مهدی رضایی؛ صدابردار: احسان ملکی؛ صداگذار: قاسم خدابنده لو؛ تدوینگران: قاسم خدابنده لو و سمیرا شجاعی؛ دستیار کارگردان: رضا رفیعی؛ مدیر تولید: رضا محمدی؛ مدیر تدارکات: حمید احدی؛ عکاس: فرهاد کریمی؛ مجری طرح: تصویر قاب فیروزه ای؛ تهیه کننده: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، پناه برخدا رضایی.