روستاییان مقابل دوربین " مستقیم پای صندوق‌های رای " می‌روند

به گزارش افکار نیوز،محمدعلی اقبال‌واحدی درباره برنامه " مستقیم پای صندوق‌های رأی " گفت: همان برنامه " مستقیم آبادی " را این‌بار با نگاه انتخاباتی دنبال کرده‌ایم. به این ترتیب که به روستاها رفته‌ و در گفتگو با دامداران و کشاورزان نظرشان را درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پرسیده‌ایم.

وی افزود: البته از آنجایی که انتخابات شوراهای شهرستان‌ها نیز نزدیک است با افراد درباره این موضوع هم گپ زده‌ایم. برای مثال به فارس و گیلان می‌رویم و از مردم در حالی که سر کارشان هستند درباره وظیفه افراد در انتخابات سوال می‌کنیم.

این مجری و برنامه‌ساز یادآور شد: بیشتر گزارش‌هایی که درباره انتخابات تولید می‌شوند حالت شهری دارد و ما قصد داشتیم فضای روستایی را به کار وارد کنیم.

واحدی درباره اظهارات مردم و میزان استقبال آنها از این موضوع اظهار کرد: اتفاقا شهرستانی‌ها در این زمینه بسیار فعال هستند و بر خود واجب می‌دانند که حتما در انتخابات شرکت کنند. با دوربین ما هم که ارتباط خوبی دارند و همکاری می‌کنند.

به گفته واحدی "مستقیم پای صندوقهای رأی" در ۱۲ برنامه ۱۵ دقیقهای از ۱۲ خرداد روی آنتن میرود. این برنامه با همکاری احسان زینعلی و فرید واحدی تهیه میشود و عوامل محلی واحدی را در تولید برنامه یاری میرسانند.