ثبت‌نام در طرح «۱۲-۱۲» معارف مهدویت تمدید شد

به گزارش افکارنیوز،حجت‌الاسلام مرتضی عباسیان مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان تهران با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام طرح جامع آموزش حضوری معارف مهدویت ویژه شهروندان تهرانی با عنوان «۱۲-۱۲»، ابراز داشت: با توجه به اینکه در سال ۸۷۶۰ ساعت از خداوند منان عمر می‌گیریم، ‌ آیا سزاوار نیست که تنها ۱۲ ساعت از این زمان را به حضرت حجت(عج) اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه کافی است در سال تنها روزی ۲ دقیقه از این زمان را به کسب معارف مهدوی اختصاص داد، افزود: طرح «۱۲-۱۲» از ۱۰ تا ۲۹ شعبان‌المعظم(۲۹ خرداد تا ۱۷ تیر) اجرا می‌شود که جهت تسهیل مراحل آموزش، بسته‌ای آموزشی در نظر گرفته شده که در اولین جلسه ارائه خواهد شد.

عباسیان خاطرنشان کرد: ‌ شرکت‌ کنندگان می‌توانند با حضور در این طرح و اتمام دوره به مدت ۱۲ ساعت با کلیات مباحثمهدویت آشنا شوند و پس از قبولی در امتحان گواهی پایان دوره معارف مهدویت را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح سه دوره همایش، مقدماتی و خانواده تعریف شده است، ادامه داد: شرکت در آموزش خانواده پاسخ به این سؤال است که چگونه می‌توان خانواده خود را امام زمانی(عج) کرد.

به گزارش افکارنیوز، مهلت ثبتنام در طرح ۱۲-۱۲ تا ۱۶ خرداد ماه تمدید شده است که علاقهمندان جهت ثبتنام میتوانند به سایت mahdi۵۹.com مراجعه کنند.