آرزوی جکی چان برای همدستی با آدم‌بدها

به گزارش افکارنیوز،به نقل از امپایر، جکی چان در مورد فیلم " مصرف شدنی‌ها ۳ " گفت: تیم " مصرف شدنی‌ها " با من تماس گرفتند اما من هنوز فیلمنامه را نخوانده‌ام. خیلی دوست دارم با استالونه کار کنم اما تا وقتی که هفته بعد برگردم و فیلمنامه را بخوانم… آنوقت می‌توانم بگویم که چه اتفاقی می‌افتد.

او افزود: خیلی دوست دارم با سیلور استالونه یک صحنه مبارزه داشته باشم. عاشق این هستم که با آدم بد داستان همراه شوم و علیه استالونه بجنگم. آن قدر تعداد ستاره های اکشن در این فیلم زیاد است که کار کارگردانی اش باید خیلی سخت باشد.

این بازیگر در پاسخ به این که در هر صحنه چطور مشارکت دارد؟ گفت: می‌خواهم یک کار خاص بکنم، اما همه این فیلم از بخش های کوچک تشکیل شده و من می خواهم یک سهم بزرگ داشته باشم! امیدوارم در یک بخش بزرگ با استالونه بازی کنم.

اما صحنه مبارزه با استالونه… چه کسی در این مبارزه پیروز می شود؟ او پاسخ می دهد: من! و با خنده تکرار می کند: من سریع تر از او می دوم.

ساخت دوباره " داستان پلیس ۲۰۱۳ " هم ماجرای متفاوتی دارد و به نظر می رسد در این فیلم جکی چان دوباره به عنوان کوین چان کا - کویی بازی نمی کند بلکه شخصیت دیگری را تصویر خواهد کرد؛ یک پلیس اما نه از هنگ کنگ بلکه از سرزمین اصلی چین.

او در این‌باره گفت: " داستان پلیس ۲۰۱۳ " را تمام کرده‌ام که کاملا با فیلم قبلی‌ام متفاوت است. در حالی که " ۱۲ زودیاک " خیلی شاد بود، " داستان پلیس ۲۰۱۳ " کمی بیشتر حالت درام دارد. به همین دلیل هم من نقش متفاوتی هر سال ایفا می کنم، دوست ندارم سه تا داستان " ۱۲ زودیاک " را ردیف کنم و بعد " ساعت حمله " ۱ و ۲و ۳و ۴و ۵ و بعد برسد به " ۱۲ زودیاک " و بعد " داستان پلیس ". حالا دارم " اسکیپ تریس " را انجام می دهم با یک شخصیت متفاوت. سال بعد شاید " کاراته کید ۲ " و بعد دوباره برمی گردم به فیلم‌های قبلی.

" اسکیپ تریس " یک پروژه سوگلی برای چان است که قرارست سرانجام با یک کارگردان جدید یعنی سام فیل اکران شود. اما او کارگردان فیلم‌های همیشگی اکشن جکی چان نیست. به نظر می رسد این فیلم، فیلم اکشن متداول چان هم نباشد و شخصیت او یک همراه جدید هم در این فیلم دارد که یک نابازیگر است و فیلم هم در شرق آسیا می گذرد.

جکی چان توضیح داد: این فیلمنامه را من در ۲۰ سال گذشته کامل کردم. یکی از بچه‌های من است. بعد آن را به سام دادم. او یک مقدار فیلمنامه را تغییر داد، یک مقدار شخصیت‌ها را عوض کرد. اما واقعا دلم می‌خواهد به این فیلم به کمک یک کم شیرین‌کاری موقعیت دیگری بدهم. تماشاگر یک رستوران، یک ساحل یا یک قایق دیگر نمی خواهد… من مجبورم لوکیشن‌های دیگری برای مبارزه‌ها پیدا کنم و این فیلم همه‌اش درباره لوکیشن‌ها است. مغولستان، صربستان، ماکائو، هنگ کنگ، رودخانه زرد، ویتنام، همه اینها به یک اکشن کمدی کمک می‌کند.

" اسکیپ تریس " به نظر می‌رسد سپتامبر فیلمبرداری شود و فن بینگ بینگ بازیگر " مردان ایکس " هم در آن حضور دارد. کریس تاکر هم قرار بود در آن باشد اما چان این نقش را عوض کرد.

"مصرفشدنیها ۳" در حالی که یک کارگردان داشت که او پاتریک هیوز کارگردان "تپه سرخ" بود و یک پوستر جدید خیلی پرقدرت با این عنوان که "هیچوقت یک پسربچه را برای کار مردانه انتخاب نکن" اما هنوز تاریخ اکرانش تعیین نشده است. شایعهها حاکی از این است که وسلی اسنایپس و میکی رورک هم به این فیلم اضافه میشوند.