عباسیان استعفا داد

به گزارش افکارنیوز،در نشست خبری مدیرعامل مؤسسه رسانه‌های تصویری که در محل این مؤسسه برگزار شد محمدرضا عباسیان ضمن اعلام استعفای خود از مدیرعاملی این موسسه درباره جشنواره یاس تهران توضیح داد: تمام تلاش خود را معطوف آن داشتیم که بتوانیم جشنواره را قبل از انتخابات برگزار کنیم و در زمان مناسب دومین دوره آن را پی‌بگیریم اما متأسفانه به دلیل مشکلات پیش آمده و وضعیت بودجه سازمان سینمایی هیچ مبلغی را دریافت نکردیم و زمان برگزاری جشنواره به تاریخ بعد از ماه مبارک رمضان موکول خواهد شد.

وی درباره استعفای خود از مدیرعاملی مؤسسه رسانه‌های تصویری گفت: مدتی است استعفای خود را به رئیس سازمان سینمایی تقدیم کردم که روز گذشته ایشان موافقت خود را با استعفای من اعلام کردند.

وی درباره علت استعفای خود توضیح مشخصی نداد و افزود: هر جایی که احساس کنم نمی‌توانم فعالیت مفیدی داشته باشم حتما از سمتی که بر عهده من است استعفا داده و کار را به دیگران می‌سپارم.

وی درباره دبیری جشنواره یاس تهران نیز توضیح داد: من استعفای خود را از دبیری جشنواره هم اعلام کردم و مدیریت مؤسسه و دبیری جشنواره به نظر آقای شمقدری باز می‌گردد.

وی در پاسخ به اصرار خبرنگاران مبنی بر علت استعفای خود جملهای از شهید آوینی عنوان کرد و گفت: هنر آن است که بمیری پیش از آنکه بمیراندت.