پژمان بازغی برنگردد نمی‌توانیم «دولت مخفی» را ادامه دهیم

به گزارش افکارنیوز،عبدالحسن برزیده درباره‌ی ادامه‌ی همکاری‌اش با پروژه «دولت مخفی» اینگونه توضیح داد: یکسری پیشنهادات به شبکه جهت ادامه‌ی پروژه داده‌ایم و تا اواخر اردیبهشت‌ ماه به طور قطعی مشخص می‌شود؛ ضمن اینکه من در حال حاضر پروژه‌ی سینمایی‌ام را پیش می‌برم اما به دلیل اینکه فعلا به طور جدی وارد عمل نشده‌ام پای «دولت مخفی» می‌مانم این در حالی است که اگر ما هم اعلام آمادگی کنیم و با توافق شبکه دو بخواهیم ادامه دهیم، بدون حضور بازغی نمی‌توانیم کار را پیش ببریم به دلیل اینکه وی بازیگر نقش اصلی سریال است و حضورش تا پایان قصه لازم است.

وی خاطرنشان کرد: پژمان بازغی در حال حاضر مشغول بازی در پروژه دیگری است و مشخص نیست که چه زمانی کارش به اتمام برسد؛ بنابراین این مساله در حال پیگیری است تا ببینیم چه نتیجه‌ای می‌توانیم بگیریم.

به گزارشافکارنیوز،عبدالحسن برزیده که به عنوان کارگردان سریال «دولت مخفی» شناخته می‌شود، به تازگی درباره‌ی توقف طولانی مدت پروژه‌اش، گفته بود: تا زمانی که به کار جدیدی متعهد نشده‌ام، پای پروژه‌ی «دولت مخفی» هستم، اما اگر قرارداد جدیدی ببندم، حق طبیعی‌ام است که آن را رها کنم.

این کارگردان سینما و تلویزیون ضمن ابراز ناراحتی از توقف چهارماهه‌ی «دولت مخفی» اظهار کرد: من دوست دارم کار کنم، قرار نیست برای یک پروژه‌ای که نیاز به یک سال وقت دارد، سه سال از وقتم را صرف کنم، مگر عمر آدم چقدر است؟! روند تولید «دولت مخفی» از همان ابتدا به خاطر عدم پرداخت به موقع اقساط از سوی تلویزیون و کنار کشیدن اسپانسری که ستاد آزادگان بود و قرار بود حامی ما باشد، با تأخیر طی شد تا جایی که ما ۶۵ درصد از کل کار را تصویربرداری کردیم و الان پروژه رسما تعطیل شده است.

حمید آخوندی، تهیه‌کننده سریال هم اعلام کرده بود: ما آمادگی شروع کار را داریم، باید از آقایان مدیران بپرسید که مشکل کجاست.

تهیه‌کننده سریال «دولت مخفی» افزوده بود: از ۱۷ دی ماه سال ۹۱ تولید «دولت مخفی» تعطیل شده است و تاکنون هم هیچ اعلامی از ادامه‌ی تولیدش به ما نرسیده است، با وجودی که ۷۰ درصد از کل کار گرفته شده بود و حتی دکورهای بخش اردوگاه را آماده کرده بودیم اما همچنان پروژه تعطیل است.

به گزارش افکارنیوز، سریال دفاع مقدسی دولت مخفی به تهیهکنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی و کارگردانی عبدالحسن برزیده برای پخش از شبکه دوم تولید میشود. در این سریال بازیگرانی چون لاله اسکندری، پژمان بازغی، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، مریم بوبان، کاوه خداشناس، ابراهیم برزیده، مریم سلطانی و ... ایفای نقش دارند.