بی‌پولی " دلتنگی‌های عاشقانه " را متوقف کرد

به گزارش افکارنیوز،محمدرضا شرف‌الدین تهیه‌کننده سینما با بیان این مطلب که پروژه " دلتنگی‌های عاشقانه " به دلیل مشکلات مالی متوقف شده است، گفت: " دلتنگی‌های عاشقانه " به کارگردانی رضا اعظمیان در مرحله ساخت موسیقی متوقف شده و تا زمانی که بودجه مورد نیاز تامین نشود، نمی‌توانیم مراحل فنی را به پایان رسانیم.

وی درباره حمایت نهادهای دولتی برای ساخت این فیلم سینمایی توضیح داد: بنیاد سینمایی فارابی به عنوان حامی دولتی برای ساخت " دلتنگی‌های عاشقانه "، پیش از آن چه که در قرارداد وجود داشت از این پروژه حمایت کرده است اما همچنان نیازمند سرمایه بیشتری برای پایان این فیلم هستیم.

شرف‌الدین در پایان تاکید کرد: تا امروز تلاش‌های بسیاری برای جذب سرمایه‌گذار داشتیم که هیچ‌کدام به نتیجه نرسیده است.

" دلتنگی‌های عاشقانه " ساخته رضا اعظمیان در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر پذیرفته شد اما به دلیل تمام نشدن مراحل فنی از حضور در بخش مسابقه انصراف داد.

این فیلم داستان فرشته و منوچهر است که به هنگام بازگشت از ماه عسل متوجه حمله نیروهای عراقی به ایران شده و زندگی عاشقانه‌‌شان دستخوش تغییراتی می‌شود. در این فیلم محمدرضا فروتن، میترا حجار، رویا تیموریان، شاهرخ فروتنیان، سیامک اطلسی، مریم کاویانی، شیوا خنیاگر و … حضور دارند.

فهرست عوامل اصلی این پروژه عبارتند از نویسنده و کارگردان: رضا اعظمیان، مدیر فیلمبرداری: نادر معصومی، مدیر صدابرداری: حسین بشاش، طراح صحنه: مجید لیلاجی، طراح لباس: ژاله زکیزاده، طراح گریم: محمدرضا قومی، برنامهریز و دستیار کارگردان: داوود بابایی، مدیر تولید: رحمت عبدالله زاده، جانشین تولید: محمدحسین شرفالدین، مدیر تدارکات: سجاد نوری، عکس: حبیب مجیدی و تهیهکننده: محمدرضا شرفالدین.