«سیامک اطلسی» و ایفای نقش بختیار در «معمای شاه»

به گزارش افکارنیوز،«سیامک اطلسی» که در سریال «پدرخوانده» به کارگردانی محمدرضا ورزی نقش بختیار را بازی کرده بود، قرار است دوباره در اثر تازه ورزی با عنوان «معمای شاه» نقش بختیار را بازی کند.

سیامک اطلسی درباره بازی در سریال «معمای شاه» گفت: در این سریال نقش بختیار را بازی می‌کنم. قبلاً این نقش را در سریال «پدرخوانده» محمدرضا ورزی بازی کرده بودم. مسلماً بازی کردن دوباره این نقش برایم جذابیت دارد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه چهره‌ام با گریم شباهت زیادی به این شخصیت دارد، به همین دلیل دوباره پیشنهاد بازی به من شد. از آنجایی که در سریال قبلی تجربه بازی در نقش بختیار را داشتم، مسلماً این بار بهتر از قبل می‌توانم این نقش را بازی کنم.

اطلسی درباره معیارهایش برای بازی در سریال «معمای شاه» گفت: با توجه به شناختم از محمدرضا ورزی و اینکه او جزو کارگردانانی است که معمولاً تعامل خوبی با بازیگران دارد و ایفای یک نقش تاریخی باعثشد تا بازی در سریال «معمای شاه» را بپذیرم. بازی در آثار تاریخی با وجود دشواری‌هایش، چالش بیشتری برای بازیگر به همراه دارد.

وی درباره گزیده کار بودنش در تلویزیون اشاره کرد: راستش علاقمند نیستم هر نقشی را بازی کنم. من سالهاست در عرصه دوبله و بازی فعالیت می‌کنم، بنابراین باید نقش‌هایی را بپذیرم که اعتبار و ارزش بازی‌هایم را زیر سوال نبرد. به همین دلیل در هر اثری بازی نمی‌کنم. باید نقش حرفی برای گفتن داشته باشد.

سیامک اطلسی در فیلمها و مجموعههایی همچون پدرسالار، مختارنامه، ملک سلیمان، راز شب بارانی، روز واقعه، آقای بخشدار، اوینار، شاید وقتی دیگر، آن سوی آتش و ... بازی کرده است.