تام کروز از «مردی از آنکل» فاصله گرفت

به گزارش افکارنیوز،بازیگر ۵۱ ساله سینما در ماه مارس گذشته گفته بود قصد دارد با «مردی از آنکل» که توسط کمپانی برادران وارنر تهیه می‌شود، همکاری کند.

وی در حالی از بازی در نقش اصلی این فیلم کناره می‌گیرد که دو ماه قبل، رسما قرارداد بازی در این اکشن ماجراجویانه را امضا کرده بود.

اما اکنون که بحثتولید «ماموریت غیر ممکن ۵» جدی شده است، تام کروز قصد دارد تمام توجه خود را به این پروژه موفق و پول ساز خود معطوف کند.

تحلیل‌گران سینمایی می‌گویند از آن جا که تام کروز قرارداد بازی و همکاری با فیلم «مردی از آنکل» را امضا کرده، نمی‌تواند به راحتی از زیر بار تعهدات خود شانه خالی کند.

همین تحلیل‌گران عقیده دارند که اگر تام کروز به صورت جدی از پروژه «مردی از آنکل» کناره ‌گیرد، تهیه‌کنندگان فیلم علیه او شکایت قانونی خواهند کرد.

قبل از این اعلام شده بود کلید فیلم‌برداری فیلم اوایل فصل پائیز امسال زده می‌شود. اگر کمپانی برادران وارنر نتواند تام کروز را وادار به حضور جلوی دوربین این فیلم کند، باید بلافاصله یک بازیگر سرشناس دیگر را جایگزین او کند.

آرمی هامر و آلیشیا ویکانور که قبل از این قرارداد بازی در «مردی از آنکل» را امضا کرده بودند، هم چنان با این فیلم همکاری می‌کنند. گای ریچی فیلم‌ساز مستقل سینمای انگلستان کارگردان نسخه جدید و دوباره‌سازی شده این مجموعه موفق کلاسیک تلویزیونی است.

مجموعه تلویزیونی «مردی از آنکل» در سال ۱۹۶۴ به روی آنتن رفت و بخش آن تا سال ۱۹۶۸ ادامه یافت. در کل تعداد ۴ فصل این مجموعه تولید شده رابرت ون و دیوید مک‌کالم بازیگران اصلی این مجموعه پر بیننده تلویزیونی بودند.

خط اصلی قصه مجموعه، در ارتباط با دو مامور ورزیده است که برای یک سازمان مخفی با نام مخفف آنکل همکاری می‌کنند. هدف این سازمان، مبارزه با نیروی شیطانی و خبیثی است که به دنبال دست‌یابی به تکنولوژی‌های پیشرفته علمی هستند.

گفته می‌شود تام کروز بسیار مایل بود کار فیلم‌برداری «مردی از آنکل» قبل از شروع کار تولید «ماموریت غیر ممکن ۵» تمام شود، تا وی بتواند به عنوان بازیگر با هر دوی آن‌ها همکاری کند.

درو پیرس نویسنده فیلم‌نامه «مرد آهنی ۳» هم‌اکنون مشغول کار نگارش فیلم‌نامه «ماموریت غیر ممکن‌۵» است این فیلم را کریستوف مک کوآری کارگردانی می‌کند.

مک کوآری نویسنده فیلمنامه چند تا از فیلمهای چند سال اخیر تام کروز است .او سال قبل جک ریچر را به عنوان اولین فیلم سینمایی خود کارگردانی کرد. تام کروز بازیگر اصلی این اکشن دلهرهآور بود.