این مجموعه شامل ۶۶ نامه عاشقانه به قلم این بازیگر است که در زمانی که ۱۷ ساله بوده خطاب به ویلیام پاولی، نخستین نامزدش و پسر سفیر سابق آمریکا نوشته شده است.

به گزارش بی بی سی، این نامه ها که در فاصله ماه مارس تا نوامبر ۱۹۴۹ نوشته شده، بعد تازه ای از دوره ای از زندگی یک ستاره در حال اوج هالیوود به دست خواننده می دهد.

الیزابت تیلور ماه گذشته پس از گذراندن یک دوره طولانی بیماری در سن ۷۹ سالگی در لس آنجلس درگذشت.

در یکی از این نامه های آمده است: " می خواهم که قلب مان تا ابدیت متعلق به یکدیگر باشد. "

" می خواهم همیشه عاشق بمانیم. حتی در هفتاد و پنجمین سالگرد ازدواج مان و با داشتن دست کم ده نتیجه و نبیره. "

الیزابت تیلور در نامه ای دیگری خطاب به آقای پاولی نوشته است: " کاملا متقاعد شده ام که تنها مرد جهان که همیشه عاشقش خواهم بود، تو هستی. "

در ماه سپتامبر همان سال تیلور در یکی از نامه هایش نوشته است که بنا به درخواست نامزدش، قبول کرده که حلقه برلیان نامزدی خود را پس فرستد، اما به نظر می رسد که هنوز تمایلی برای خاتمه رابطه اش نداشته و می نویسد: " با همه دل و جانم می دانم که این پایان کار ما نیست. "

الیزابت تیلور زندگی خصوصی پر ماجرایی داشت و در مجموع هفت بار ازدواج کرد، از جمله رابطه اش با ریچارد برتن بازیگر مشهور هالیوود که زندگی مشترک پر فراز و نشیب آن دو همواره در خبرهای حاشیه ای جهان سینما به چشم می خورد.

به گفته سخنگوی " حراجی آر آر " این مجموعه نخستین بار دو سال پیش از آقای پاولی که اکنون بازنشسته شده است، خریداری شد.

بابی لیوینگستون می گوید: " کمتر به چنین مجموعه ای غنی‌ای بر می خوریم. از نامه ها بسیار خوب نگهداری شده است. ویلیام پاولی قطعا عاشق این نامه ها بوده و در تمام این سال ها با تمام وجود از آنها نگهداری کرده است. "

این نامه ها در روزهای ۱۲ تا ۱۹ ماه مه به صورت آنلاین به حراج گذاشته می شوند.

سال گذشته همچنین اسناد دو دهه رابطه شورانگیز و جنجالی الیزابت تیلور و ریچارد برتن در کتابی به عنوان "عشق طوفانی: الیزابت تیلور و ریچارد برتن در ازدواج قرن" منتشر شد.