«با دیگران» جلوی دوربین می‌رود

به گزارش افکارنیوز،«امیر سمواتی» تهیه‌کننده درباره روند تولید فیلم توضیح داد: پروانه ساخت فیلم صادر شده است و پیش تولید کار را آغاز کردیم.

وی درباره داستان فیلم توضیح داد: فیلم داستانی اجتماعی و جذاب را مطرح می‌کند و ما تلاش می‌کنیم از بازیگران حرفه‌ای سینما برای حضور در فیلم بهره ببریم.

تهیه‌کننده فیلم «دربند» درباره زمان تولید فیلم گفت: احتمالا فیلم را اواخر خردادماه در مشهد جلوی دوربین می‌بریم. تمام لوکیشن های فیلم در مشهد است. قصه به گونه‌ای طراحی شده است که فضای فیلمنامه با فضای مشهد هارمونی دارد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: آرزو به دلیل سقط جنین‌های مکرر امید خود را به داشتن فرزند از دست داده است زندگی مشترک او با امیرحسین در شرایط بحرانی قرار دارد. طاهره دوست و همکار او با اقدامی فداکارانه مسیر تازه‌ای را در برابر این زوج جوان قرار می‌دهد. آزادی یعقوب شوهر سابق طاهره از زندان روابط امیرحسین، آرزو و طاهره را پیچیده می ‌کند.

تعدادی از عواملی که تاکنون حضور‌شان قطعی شده است عبارتند از:

کارگردان: ناصر ضمیری / تهیه کننده: امیر سمواتی / مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا / دستیاران کارگردان: وحید حاجیلو، ندا اسدی / مجری طرح و مدیرتولید: سیدمهدی طباطبایی نژاد

ناصر ضمیری پیش از این ساخت فیلمهای کوتاه از جمله شیر تلخ را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است و توانسته نظر کارشناسان و منتقدان را به ساخته خود جلب کند.