اعلام آمادگی «عموهای فیتیله‌ای» برای اهدای عضو

به گزارش افکارنیوز،محمد مسلمی با اعلام این خبر گفت: گزارشی از حضور عوامل برنامه ساز " فیتیله، جمعه تعطیله " در بیمارستان مسیح دانشوری تهیه شده که جمعه ۱۰ خرداد در قالب آیتم " فیتیله محبت " روی آنتن تلویزیون می رود؛ این اقدام گام کوچکی در ترویج فرهنگ اهدای عضو است و سعی داریم از این طریق خانواده ها را با شیوه ثبت نام و دریافت کارت اهدا اعضای بدن آشنا کنیم.

این بازیگر و تهیه‌کننده افزود: همچنین در بخش پایانی برنامه روز جمعه، فرم اهدای اعضای بدن در اختیار تماشاچیان حاضر در استودیو قرار خواهد گرفت.

مسلمی با بیان این که «عموهای فیتیله‌ای» برای روز جمعه نمایش‌های دیدنی و جذابی تدارک دیده‌اند، تصریح کرد: قصد داریم با اجرای نمایش‌های " گاوها "، " حاکم " و " فیتیله کمان " فضای بانشاط‌تری در برنامه ایجاد کنیم.

به گفته‌ی این کارگردان عموهای فیتیله‌ای قصد دارند در برنامه این هفته قصه پیر زن مهربان را برای بچه‌ها تعریف کنند.

مسلمی همچنین از پخش مراسم عروسی ترکمن ها در برنامه این هفته خبر داد و افزود: این برنامه در قالب آیتم سفرنامه عموهای فیتیله‌ای و با تاکید بر مناسک کهن ایرانی روی آنتن می رود.

بازیگر " فیتیله، جمعه تعطیله " گفت: ترانه‌ای شاد تهیه کردیم که در آن بچه‌ها را با شغل مسگری آشنا خواهیم کرد.

وی همچنین درباره ویژه برنامه‌های تابستانی عموهای فیتیله‌ای گفت: همه تلاش عوامل برنامه‌ساز فیتیله این است که هر هفته با تغییرات تازه و ایده‌های نو به خانه مخاطبان خود برویم، بنابراین تغییر ویژه‌ای در تابستان نخواهیم داشت.

"فیتیله، جمعه تعطیله" کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که جمعه هر هفته از ساعت ۱۴:۵ روی آنتن می رود.