علی‌اکبری و توحیدی در وزارت ارشاد برای تعامل در بازگشایی خانه سینما

به گزارش افکارنیوز،این تهیه‌کننده و عضو شورای عالی سینما درباره پیشنهاد تشکیل نشستی بین او و فرهاد توحیدی به عنوان نمایندگان سازمان سینمایی و هیات‌مدیره خانه سینما بیان کرد: من به عنوان یکی از اعضای صنوف به همراه چند تن دیگر از دوستان که جزو کارگردانان، تهیه‌کنندگان و فیلمنامه‌نویسان بودند، کارگروهی را تشکیل داده که قرار بود ضمن تعاملی با هیات‌مدیره خانه سینما کار بازگشایی این نهاد صنفی را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: از میان این جمع، قرار بود من به عنوان نماینده‌ی این کارگروه و آقای فرهاد توحیدی به عنوان نماینده هیات‌مدیره سابق خانه سینما، نشستی داشته باشیم و وضعیت را بررسی کرده و کار را به انتها برسانیم. این جلسه قرار بود پنجشنبه بعدازظهر(۹ خردادماه) برگزار شود.

این عضو شورای عالی سینما در عین حال افزود: متاسفانه روز پنجشنبه نامه‌ی سرگشاده هیات‌مدیره به رییس‌ جمهور منتشر شد و کار ما را سخت‌تر کرد. نهایتا کار به آنجا رسید که جلسه مقرر در روز پنجشنبه بین من و آقای توحیدی برگزار نشد.

محسن علیاکبری در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد دوباره چنین تعاملی شکل بگیرد، گفت: تماسهایی بین دو طرف انجام شده و انشاءالله براساس آن، شنبه شب (۱۱ خردادماه) نشستی در وزارت ارشاد خواهیم داشت. امیدواریم که این نشست به نتایج خوبی منتج شود و این فرصت با تعامل دو طرف، باعث شود که هرچه زودتر شاهد بازشدن خانه سینما باشیم.