وصول ۵۴۵ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر و داستان جوان سوره

به گزارش افکارنیوز،محمد علی قاسمی دبیر هنری یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره درباره یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره اظهار داشت: تاکنون ۵۴۵ اثر به دبیرخانه یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره واصل شده است.

وی افزود: از میان ۵۴۵ اثر رسیده به دبیرخانه، ۱۸ اثر در حوزه ترانه و سرود، ۱۱ داستان بلند بزرگسال تا ۳۰ سال، ۱۷۷ اثر داستان کوتاه بزرگسال، ۴۳ داستان کوتاه کودک و نوجوان، ۲۶ شعر کودک و نوجوان، ۱۲۹ شعر کلاسیک و ۱۴۱ اثر شعر نو _ نیمایی است.

دبیر هنری یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم با نزدیک شدن به پایان مهلت اعلام شده شاهد دریافت آثار بیشتری باشیم، خاطرنشان کرد: پایان خرداد آخرین مهلت دریافت آثار از سوی دبیرخانه یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره خواهد بود، از این رو پیش‌بینی می‌کنیم طی روزهای پایانی آثار بیشتری به دبیرخانه واصل شود.

قاسمی دبیر هنری یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره پیش از این گفته بود، بنا داریم در یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره میزگردهای تخصصی در حوزه ترجمه داشته باشیم تا آثار علاقه‌مندانی که در این حوزه خلاقیتی دارند و برگزیده هستند به سایر زبان‌ها ترجمه شود و علاوه بر این با توجه به اهداف جشنواره از مترجمان دعوت به همکاری کنیم.

گفتنی است، یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره طی دو روز در دهه پایانی مرداد ۹۲ در سنندج برگزار میشود.