باتلر به جای همسورث«چپاول» می کند

به گزارش افکارنیوز،باتلر جایگزین لیام همسورثبازیگر جوان استرالیایی ‌تبار سینما شده است. این جایگزینی با حیرت اهل فن همراه بوده است.

علت حیرت اهل فن، فاصله سنی زیاد این دو بازیگر از یکدیگر است. لیام همسورث۲۳ سال سن دارد و ۲۱ سال کوچکتر از باتلر است.

اهل فن در رابطه با این جایگزینی، این پرسش را مطرح می‌کنند که چگونه می‌شود ناگهان سن کاراکتر اصلی قصه فیلم، این‌قدر کاهش پیدا می‌کند.

آن‌ها می‌گویند حتماً فیلم‌نامه فیلم برای کاراکتری با سن بیست سال نوشته شده و انتخاب بازیگری ۴۴ ساله برای بازی در این نقش، عجیب به نظر می‌رسد.

تهیه‌کنندگان فیلم در رابطه با این موضوع و بحثو جنجالی که برانگیخته است، صحبتی نکرده و توضیح قانع‌کننده‌ای درباره این اقدام خود ارائه نداده‌اند.

ریکاردو د مونتروئل کارگردان «چپاول» است. او این فیلم را براساس قصه یکی از فیلم‌های کوتاه خود می‌سازد و ماجراهای آن در شهر لسن‌آنجلس در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق می‌افتد.

شخصیت اصلی قصه فیلم به نام کریس به توانایی ویژه‌‌ای دست پیدا می‌کند، که براساس آن می‌تواند با رژیم دیکتاتور وقت مبارزه و آن را از بین ببرد.

اما مأموران حکومتی تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا قبل از آن که کریس بتواند اقدام خود را عملی کند، او را از بین ببرند. از این جا، یک موش و گربه‌بازی و تعقیب و گریز خطرناک بین کریس و مأموران ورزیده آغاز می شود.

مارک والبرگ بازیگر سینما که دستی هم در تولید فیلم‌های سینمایی دارد، «چپاول» را در شرکت فیلم‌سازی خود به نام گلدسیرکل فیلمز تهیه می‌کند. کمپانی یونیورسال هم در امر تولید فیلم همکاری و مشارکت دارد.

لیام همسورثکه از بازی در «چپاول» کنار گذاشته شد(و هنوز دلیل اصلی آن مشخص نشده است) قبل از این در «بی‌مصرف‌ها۲» و «بازی‌های هانگر» بازی کرده است. او هم‌اکنون «پارانویا» را در کنار هریسون فورد، آماده نمایش عمومی دارد.

ژرارد باتلر در حالی جای او را در چپاول گرفته است که آخرین کار سینماییاش اولمپیوس سقوط کرده است (که درباره تلاش کارکتر وی برای نجات کاخ سفید از چنگ گروهی تروریست است) فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماهای جهان نکرد.