آفات احتمالی دولت در بخش «دولت قرآنی»

به گزارش افکارنیوز،بخش «دولت قرآنی» در بیست‌ویکمین‌ نمایشگاه بین‌المللی قرآن به عرضه و معرفی رابطه امام و امت، تدوین حقوق و وظایف هر کدام نسبت به یکدیگر می‌پردازد.

بررسی آفات احتماعی دولت(اسلام آمریکایی، مکتب ایرانی و…) و تمرکز روی رهبر، رئیس جمهور یا ارکان دولت از دیگر مواردی خواهد بود که در دستور کار بخش «دولت قرآنی» قرار خواهد گرفت.

همچنین در بخش «علمای تهران» در این دوره از نمایشگاه مقرر شد که قله‌های علمی اخلاق شهر تهران در این نمایشگاه به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان معرفی شوند.

معرفی قله‌های علمی اخلاق شهر تهران با رویکرد تمرکز بر سیره علمی و روش زندگی آنها به عنوان سبک زندگی اسلامی، معرفی سیره و شخصیت درگذشتگان از جمله، حضرات: «آیت‌الله خوشوقت»، «آیت‌الله حق‌شناس»، «آیت‌الله مجتبی تهرانی» و «آیت‌الله مجتهدی» و تاکید بر ولایت‌پذیری و تدابیر حکیمانه آنان از دیگر مواردی بود که برای بخش «علمای تهران» تعیین شده است.

بیان فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون علمای اخلاق شهر تهران، پخش کلیپهای تصویری از شاگردان و خانوادههای این اساتید، رونمایی از آثار فرهنگی نظیر کتاب، نرمافزار و...، ارائه مشاورههای اخلاقی معرفتی و بهرهگیری از ابزارهایی مانند تیزر هنری، سامانه پیامکی، بولوتوث و... از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.