افکار

تلفن همراه از روزی که برای اولین بار معرفی شد تا به حال که پیشرفت های زیادی داشته است همیشه درگیر مشکلی خاص به نام تمام شدن شارژ بوده و با تمام راه حل هایی که برای آن ارائه شده است اما همچنان این مشکل پا برجاست.

به گزارش افکارنیوز، شارژر یکی از وسیله های لازم و حیاتی برای کار کردن تلفن همراه است و تا به حال انواع مختلفی از آن وارد بازار شده است. شارژرهای خورشیدی یا حتی شارژرهای تلمبه ای از جمله مواردی هستند که تا به وارد بازار شده اند.

به تازگی شارژری جال و جدید برای عاشقان پیک نیک ساخته شده است که در اصل یک گاز کوچک پیکنیکی است. این گاز کوچک خروجی های یو اس بی داشته و به سرعت تلفن همراه را شارژ می کنند. نکته جالب اینجاست که شما می توانید همزمان با شارژ گوشی غذا هم درست کنید.

این گاز پیکنیکی هیلو نام دارد و از کمپانی فناوری Point Source Power ارائه شده است. هیلو در اندازه ای ساخته شده است که به راحتی در کیف های کوله پشتی قرار می گیرند و شما می توانید آن را به همراه خود به هر مسافرتی ببرید.

این اجاق گاز دارای دو درگاه یو اس بی در بدنه اش است که گرمای اجاق را گرفته و به نیروی الکتریکی تبدیل می کند. این نیروی الکتریکی باعث می شود تا تلفن همراه شارژ شود و شما نیز همزمان می توانید غذای خودتان را روی اجاق بپزید.

کد خبر: 237314