" نیکان و بچه غول " در جشنواره کودک

به گزارش افکارنیوز،رحمان رضایی درباره آمادگی فیلم " نیکان و بچه غول " برای حضور در جشنواره فیلم کودک عنوان کرد: این فیلم هنوز مراحل فنی خود را در بخش جلوه‌های کامپیوتری می‌گذراند و حداکثر تا سه ماه دیگر زمان می برد.

این کارگردان با بیان اهمیت این فیلم به ویژگی‌های آن اشاره و بیان کرد: " نیکان و بچه غول " به دلیل همین جلوه‌های بصری، خارج از توانایی سینمای ایران است و من امیدوارم فارابی و سایر مسئولان همت کنند تا مخارج فیلم تامین شود.

رضایی اضافه کرد: هم اکنون فیلم به دلیل حجم بالای کارهای کامپیوتری آماده نشده و این به دلیل نرسیدن ظرفیت های مالی و تورم بیش از حدی است که بوجود آمده است. برآورد اولیه ما با توجه به نرخ تورم حدود دو میلیارد تومان بود که تا الان حدود یک میلیارد و نیم آن هزینه شده است و ما امیدواریم مابقی این هزینه از طرف نهادهای مسئول پرداخته شود.

رامبد جوان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، علیرضا خمسه، انوشیروان ارجمند، اسدا… یکتا و هنرمند خردسال علی خلج امیرحسینی بازیگران اصلی این فیلم هستند. " نیکان و بچه غول " داستان پسر بچه ای به نام نیکان را روایت می کند که به همراه خانواده خود برای تفریح به دامنه کوه دماوند می روند، اما نیکان به درون چاهی می افتد و با دنیایی اسرارآمیز مواجه می شود. همسفر او در این دنیا بچه غولی به نام خوخو است.