گردهمایی ستارگان سینما در " خط ویژه "

به گزارش افکارنیوز،مصطفی کیایی کارگردان سینما با بیان این مطلب که برای ساخت فیلم سینمایی " خط ویژه " از ستارگان و چهره‌های جدید سینمایی استفاده خواهد کرد، گفت: بعد از گذشت مدت‌ها سازمان سینمایی کشور تصمیم گرفت با نزدیک شدن به پایان دولت دهم، پرونده‌های باقی مانده در حوزه سینما را ببندد و همین مسئله سبب شد بالاخره پروانه ساخت " خط ویژه " صادر شود.

وی توضیح داد: پیش‌تولید این فیلم سینمایی از اول تیر ماه آغاز خواهد شد و اگر شرایط برای انتخاب بازیگران همان‌گونه که می‌خواهم پیش رود، زمان پیش‌تولید تنها ۲۵ روز به طول خواهد انجامید و فیلمبرداری را به سرعت شروع خواهیم کرد.

کیایی ادامه داد: " خط ویژه " درباره پول زیادی است که به دست چند جوان می افتد و داستانی شهری و اجتماعی دارد. با توجه به تعداد شخصیت‌های این فیلم از ۳ بازیگر زن و ۵ بازیگر مرد استفاده خواهد شد و تلاش خواهم کرد تا در این فیلم نیز مانند کارهای قبلی‌ام چهره های جدید را به سینما معرفی کنم.

وی در پایان بیان کرد: تمامی سکانس های این فیلم در تهران فیلمبرداری خواهد شد.

آخرین فیلم مصطفی کیایی که در سینماها اکران شد، " ضدگلوله " بود که در آن بازیگرانی چون مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی، سعید آقاخانی، امیر عزیزی و …حضور دارند. کیایی با این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را در سی امین دوره از جشنواره فیلم فجر از آن خود کند.