رایان رینولدز مسافر «می‌سی‌سی‌پی» می‌شود

به گزارش افکارنیوز،گیلنهال به دلیل قرارداد بازی در دو فیلم سینمایی «شکر» و «نیمه نلسن» نمی‌تواند جلوی دوربین «می سی‌سی پی یکنواخت» ظاهر شود.

«می‌سی‌سی پی یکنواخت» را تیم دو نفره رایان فلک و آنا بودن کارگردانی خواهند کرد. فیلمنامه این درام مستقل اجتماعی را خود این دو فیلم‌ساز نوشته‌اند.

خط اصلی قصه درباره یک خلاف کار خرده‌پا است که ستاره بخت او افول کرده است و شرایط خوبی ندارد. نقش این جوان بخت برگشته را رینولدز در جلوی دوربین بازی خواهد کرد.

به زودی این مرد بخت برگشته با یک جوان تازه کار و مستعد(با بازی بن مندلستون) همراه و همکار می‌شود تا یک فعالیت تازه را شروع کنند. اما شرایط سخت اجتماعی و اقتصادی، مانع اصلی در جلوی پای این دو است.

به زودی این دو یک سفر طولانی را به سمت جنوب آغاز می‌کنند. امید آنها این است که در طول سفر شانس به آن ها روی بیاورد و یک شغل درست و حسابی پیدا کنند.

شرکت مستقل فیلم‌سازی الکتریک سیتی تهیه‌کننده «می‌سی‌سی‌پی یکنواخت» است. این فیلم با هزینه تولید ۲۵ میلیون تومان دلاری جلوی دوربین می‌رود.

کلید فیلم‌برداری این درام مستقل اجتماعی اوایل سال جدید ۲۰۱۴ زده می‌شود. اواخر پائیز همین سال به عنوان زمان اکران عمومی آن تعیین شده است.

رایان رینولدز که این روزها یکی از بازیگران جوان موفق فیلم‌های اکشن و ماجراجویانه است، با سینمای مستقل و غیرمتعارف هم بیگانه نیست.

به نوشته سایت اینترنتی موویز، وی دو سال قبل درام ضد جنگ «دفن شده» را روی پرده سینماها داشت. او در این فیلم در نقش سرباز جوانی بازی کرد که راهی جنگ عراق می‌شود. اما این فیلم فروش زیادی در جدول گیشه نمایش سینماها نکرد.

تا چند هفته دیگر اکشن علمی تخیلی «آر آی پی دی» رینولدز به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود. در این فیلم، او یک مامور پلیس است که در جریان یک عملیات کشته شده و به زودی وارد گروه افسران پلیس متوفی می‌شود و تصمیم می‌گیرد از قاتلان خود انتقام بگیرد.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما برای این کمدی اکشن پیش‌بینی فروش بالایی در سینما‌های آمریکا و بقیه کشورهای جهان می‌کنند و از آن به عنوان یکی از امیدهای اصلی جدول گیشه نمایش فصل تابستان می کند.

رایان رینولدز ماه قبل انیمیشن کامپیوتری «خانواده کرودها» را به عنوان صدا پیشه روی پرده سینماهای کشورهای مختلف جهان داشت.

این فیلم با هزینه تولید ۱۰۰ میلیون دلاری خود، حدود ۲۰۰میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرد و لقب یکی از کارهای موفق و پرفروش فصل تابستان امسال را گرفت.