افکار

مراسم رونمایی از کتاب " شرح بی نهایت " خاطرات فرهاد فخرالدینی شامگاه سه شنبه با حضور بزرگان موسیقی کشور در موزه موسیقی برگزار شد.

به گزارش افکارنیوز، در این مراسم چهره‌هایی چون فرهنگ شریف، هوشنگ ظریف، محمود دولت آبادی، حسین علیزاده، شهرام ناظری، فخرالدین فخرالدینی، علی اکبر شکارچی، علی ترابی(رئیس انجمن موسیقی ایران)، صادق طباطبایی، هوشنگ کامکار، گیتی خسروی، ملیحه سعیدی، پری ملکی، علی رستمیان، محمد موسوی، میلاد کیایی، محمد سریر، عباس خوشدل، کیوان ساکت، مجید درخشانی، ایرج نوذری، صدیق تعریف، علیرضا قربانی، بیژن بیژنی، داریوش طلایی، قاسم رفعتی، داوود گنجه‌ای، نصرالله ناصح‌پور و…حضور داشتند.

فرهاد فخرالدینی در مراسم رونمایی از کتاب «شرح بی‌نهایت» در سخنانی گفت: من سعی کردم صمیمانه در این کتاب بنویسم و ان شاءالله اگر کاستی در آن وجود دارد بر من ببخشید. من اسم این کتاب را از این شعر حافظ که می‌گوید «این شرح بی نهایت کز زلف یار گفت» گرفته‌ام. در هر صورت امیدوارم توانسته باشم حق مطلب را ادا کنم.

فرهاد فخرالدینی عنوان کرد: من با همسری زندگی کردم که تاثیر گذار بود اما در سایه من ماند و با فداکاری باعثشد تا من در آرامش فعالیت کنم. کسانی که او را از نزدیک می‌شناختند، می‌دانستند او چقدر فروتن بود و با توجه به توانایی‌هایی که داشت در سایه من پنهان شد.

پس از این سخنان کتابشرح بی نهایت در حضور هنرمندان رونمایی شد. عکس های ایسنا، مهر و فارس را از این مراسم مشاهده می کنید.

کد خبر: 242907