عینکی برای همه چشم‌ها! + عکس

به گزارش افکارنیوز، قدرت و نعمت بینایی چیزی نیست که بخواهیم آن را به راحتی از دست بدهیم به همین علت باید همیشه مراقب آن باشیم و با مشاهده هر مشکلی سریعا آن را برطرف کنیم.

ضعیف شدن یکی از متداول ترین مشکلاتی است که برای هر انسانی و در هر سنی ممکن است به وجود آید اما مشکلی است که با مراقبت های ویژه و درمان های مختلف به راحتی از بین می رود. استفاده از عینک های طبی بهترین و راحت ترین روش برای دزمان ضعیفی چشمان است.

نمره هر عینکی با توجه به ضعیف بودن چشمان انتخاب می شود و ممکن است طی سال های مختلف نمره و شماره عینک عوض شود. در این زمان شما مجبور هستید تا عینک خود را تغییر دهید و این نیاز به صرف زمان و هزینه دارد.

" گودوین هارتشورن " طراحی است که مشکل تعویض عینک را با طرحی انقلابی بهبود بخشیده است. طرح او برای همه انسان ها قابل استفاده است و کمک بسیاری به مردمانی می کند که به امکانات پزشکی دسترسی ندارند.

عینک هایی که " هارتشورن " طراحی کرده است " دید بچه ها " نامگذاری شده است. این عینک به صورت هوشمند کار می کند و میتواند شماره چشم را بدست آورده و قطر و حالت شیشه را با شماره چشم هماهنگ کند. این عینک همیشه درحال به روز شدن است و شیشه های آن دقیقا متناسب با شماره چشم تنظیم میشوند.

با توجه به امکانات خاص این عینک دیگر نیازی به مراجعه به پزشک نیست چرا که عینک خودش به دکتر شما تبدیل می شود همچنین هزینه خرید و تعویض عینک برای همیشه از بین می رود. این عینک تا به حال برنده جوایز بسیاری از کمیسیون های چشم پزشکی در دنیا شده است.