مخالفت فینچر با حضور بن‌ افلک در فیلم جدیدش

به گزارش افکارنیوز، تهیه‌کنندگان این درام دلهره‌آور از فینچر خواسته‌اند که با بن افلک مذاکره و او را دعوت به بازی در این فیلم کند.

اما این فیلم‌ساز در گفت‌وگویی اعلام کرده بازیگران فیلمش را خودش انتخاب خواهد کرد و حاضر نیست توصیه‌ای از جانب تهیه‌کنندگان آن را قبول کند.

منابع نزدیک به دیوید فینچر می‌گویند وی علاقه‌ای به همکاری با بن افلک ندارد، زیرا وی را بازیگری بی‌مسئولیت و خودمحور ارزیابی می‌کند.

همین منابع می‌گویند فینچر برای فیلم‌های خود به دنبال بازیگرانی است که از کارگردان حرف شنوی داشته باشند، ولی بن افلک جزو این گروه از بازیگران نیست و فکر می‌کند چون خودش هم کارگردان است، می‌تواند سر صحنه فیلم‌برداری بقیه فیلم‌سازان هم به همان صورت که خودش می‌خواهد عمل کند.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال باید منتظر بود و دید آیا دیوید فینچر می‌تواند حرف خود را به کرسی بنشاند و خواسته‌اش را به تهیه‌کنندگان «دختر از دست رفته» بقبولاند یا خیر.

قصه درام دلهره‌آور «دختر از دست رفت» ه در دوران معاصر اتفاق می‌افتد و براساس قصه کتاب پرخواننده و موفقی به همین نام اثر گیلیان فلین ساخته می‌شود.

خط اصلی قصه فیلم درباره مردی به نام نیک دان است که زندگی خانوادگی آرامی دارد، ولی ناگهان یک روز همسرش امی ناپدید می‌شود.

ناپدید شدن امی در پنجمین سالگرد ازدواج آن‌ها اتفاق می‌افتد. تمام راه‌ها به این جا ختم می‌شود که نیک دان عامل ناپدید شده همسرش است.

حتی خویشاوندان نزدیک نیک هم به این نتیجه می‌رسند که وی مقصر و متهم اصلی است. در این حالت، نیک ضمن پیدا کردن همسر خود، باید بی‌گناهی اش را هم ثابت کند.

شرکت فیلم‌سازی ریس ویترزپون(بازیگر سینما) تهیه کننده اصلی «دختر از دست رفته» است، فینچر گفته است کلید فیلم‌برداری فیلم را اوایل فصل پاییز می‌زند.

دیوید فینچر از سال ۲۰۱۱ و پس از اکران عمومی دختری با خال کوبی اژدها فیلم دیگری را جلوی دوربین نبرده است. این فیلم، نسخه دوباره سازی شده انگلیسی زبان یک درام دلهرهآور موفق اروپایی بود.