بچه های کوچک مجری می شوند

به گزارش افکارنیوز، حامد زحمتکش یکی از مجریان برنامه " گل آموز " در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سری جدید برنامه گل آموز این مکان را برای بچه ها فراهم می کند تا بتوانند خود را محک زده و به نوعی اجرای یک برنامه زنده را در قالب نمایش خلاق به تصویر بکشند.

وی اظهار داشت: یکی از ویژگی های سری جدید برنامه گل آموز این است که بچه ها تمرین و مهارت های آموزشی را توسط کارگردان هنری فرا می گیرند.

زحمتکش افزود: در زمان پخش این برنامه از مخاطبان(بچه ها) می خواهیم تا با فرستادن تصاویری در زمینه اجرا بتوانند استعدادهای خود را در این زمینه شکوفا کنند.

همچنین بچه ها یک دوره کوتاهی را توسط کارگردان هنری تمرین وآموزش دیده که به مرور استعداد آن ها در برنامه تقویت و نمایان می شود.

وی در ادامه افزود: حسن دیگر برنامه " گل آموز " این است که بچه ها همانند برنامه های تلویزیونی دیگر منفعل نبوده و صرفا نقش یک تماشاچی را برعهده ندارند.

وی گفت: بچه ها در این برنامه به نوعی سرمایه هایی برای رسانه محسوب می شوند که بتوانیم نیروهای جدید را(مجریان جدید) از طریق کسب آموزش، در صد خطاهای آن ها را نسبت به افراد دیگر پایین بیاوریم.

وی در پاسخ به سؤال اینکه نقش عمو و خاله های برنامه " گل آموز " به چه صورت بوده، بیان کرد: من به همراه سارا روستاپور تهیه کننده و مجری برنامه به عنوان مربی، بازیگر نقش بسزایی در کار هدایت و کمک به بچه ها را داریم.

وی در ادامه گفت: در برنامه " گل آموز " بچه ها صرفا تماشاچی نبوده بلکه به نوعی برگزار کننده و اجرا کننده بخش های بیشتری از برنامه هستند که این تفاوت نسبت به سایر برنامه های گروه کودک به شمار می رود.

بنابراین این امر برای بچه ها به نوعی پرورش دهنده استعدادها و توانایی آن ها و نیز تربیت نیروی انسانی برای اجرای برنامه ها است.

وي در مورد استقبال مخاطبان از برنامه "گل آموز" ابراز نمود: اين برنامه باعث استقبال مخاطبان بسياري شده چرا كه در سري جديد برنامه "گل آموز" كه حدود ۳ هفته اي از پخش آن مي گذرد زير ۱۰ الي ۱۲ هزار پيامك نداريم.