عرضه ۱۲۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه فرانکفورت

به گزارش افکارنیوز،سردار حسن ناظری، مدیر مسئول مجمع ناشران دفاع مقدس با اشاره به فعالیت‌های این مجمع در شصت و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت گفت: این مجمع در نظر دارد تا ۱۲۰ عنوان اثر را که در قالب‌های مختلفی که در حوزه دفاع مقدس نوشته شده است در این دوره نمایشگاه عرضه کند. این آثار با محوریت دفاع مقدس در قالب‌هایی مانند خاطره، داستان، زندگی‌نامه و … به رشته تحریر درآمده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی منابع منتشر شده در دو سال اخیر بررسی و بعد از نظر کارشناسان این ۱۲۰ عنوان کتاب انتخاب شده است. قرار است بعد از بازبینی آثار، چکیده انگلیسی از این منابع تهیه شود تا بتوانیم ب راحتی و به صورت مناسب آثار را به مخاطبان نمایشگاه معرفی کنیم.

مدیر مسئول مجمع ناشران دفاع مقدس با اشاره به مؤلفه‌های انتخاب این آثار گفت: در بررسی و انتخاب آثار مؤلفه‌های مختلفی را مد نظر داشتیم که از این موارد می‌توان به شمارگان بالای آثار که در اثر تجدید چاپ‌های مجدد به این تعداد رسیده‌اند و کسب جایزه در جشنواره‌ها و جوایز ادبی ملاک اصلی انتخاب بود. تمامی آثاری که در این دوره نمایشگاه عرضه می‌شود، در دو سال گذشته به چاپ رسیده و توانسته‌اند مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کنند.

شصت و پنجمین دوره نمایشگاه بینالمللی کتاب فرانکفورت مطابق سنت همهساله مهر ماه در کشور آلمان برگزار میشود. در این نمایشگاه ناشران ایرانی آثار خود را توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا مؤسسه نمایشگاههای بینالمللی عرضه خواهند کرد.