" آب‌نبات قرمز " بخورید کارهای عجیب بکنید

به گزارش افکارنیوز: محسن دامادی تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که تولید بخش های مختلف فیلم سینمایی " آب‌نبات قرمز " آغاز شده است، گفت: با توجه به نوع قصه " آب‌نبات قرمز " و فضای فانتزی که در آن وجود دارد، بخش اعظم این سریال به صورت گرافیکی و انیمیشن طراحی و در حال ساخت است.

وی ادامه داد: ساخت بخش‌های سی. جی ای و کامپیوتری این فیلم سینمایی تا یک ماه دیگر ادامه دارد و بلافاصله بازیگران مورد نظرمان جلوی دوربین خواهند رفت.

دامادی که درباره اسامی بازیگران حاضر در این فیلم سینمایی اطلاعاتی نداد فضای فانتزی " آب‌نبات قرمز " را اینگونه توضیح داد: داستان " آب‌نبات قرمز " همچون اسمش درباره آب نباتی است که هرکس آن را می‌خورد قادر به انجام کارهای عجیب و غریبی می شود. این آب نبات باید به مقصد خاصی در داستان برسد و در این مسیر دست به دست مردم شهر چرخیده و تغییرات زیادی را در شهر ایجاد می‌کند.

وی در پایان گفت: داستان و فضای فانتزی " آب نبات قرمز " جذابیت ها و شادی بسیاری را برای مخاطب به ارمغان خواهد آورد و همین فضای فانتزی ما را به طراحی گرافیک و انیمیشن خاص نیازمند می‌کند.

بیش از یک سال است که پروانه ساخت فیلم سینمایی " آب نبات قرمز " صادر شده اما محسن دامادی به عنوان کارگردان و حبیب اسماعیلی تهیه کننده این فیلم سینمایی موفق به ساخت آن نشده بودند.

"قبرستان غیرانتفاعی"، "خانواده ارنست" و "یک اشتباه کوچولو" از جمله فیلم هایی است که محسن دامادی تاکنون ساخته است