پرویز پرستویی: دست از این افشاگری‌ها بردارید

به گزارشافکارنیوز،شب گذشته در برنامه " هفت " بعد از پخش آیتمی که حاوی صحبت‌های " حبیب الله کاسه ساز " مبنی بر نارضایتی وی از نحوه‌ی بازگشایی " خانه سینما "، " پرویز پرستویی " طی تماسی عنوان کرد: صحبت‌های آقای " کاسه ساز " باعثبه وجد آوردن من شد و همین امر مرا وادار کرد تا روی خط در خدمتتان باشم.


وی ادامه داد: من هم‌اکنون از مراسم روز ملی سینما می‌آیم و صحبت‌های آقای " کاسه ساز " در رابطه با قانون‌مند بودن به گونه‌ای است که انگار رکب خورده‌اند و من در اینجا می‌خواهم بگویم که اصلا این‌گونه نیست.

این بازیگر اظهار داشت: باید به قضایا خوشبینانه نگاه بکنیم زیرا با حضور آقای " جنتی " وزیر ارشاد و دکتر " ایوبی " که به وی ارادت خاصی دارم و او را از زمان کار در سمت رایزن فرهنگی ایران در فرانسه می‌شناسم و با توجه به یارانی که اکنون مانند " رضا داد " و " محمدرسول صادقی " دور خود جمع کرده‌اند باید این مسایل را کنار بگذاریم.

وی تصریح کرد: خدشه وارد کردن به یک دولت جدید را بنای کار قرار ندهیم و من به این گروهی که کرسی‌های فرهنگی را به دست آورده‌اند خوشبینم و در حال حاضر به سمت سینمایی خوب در آینده پیش می‌رویم.

" پرستویی " اظهار داشت: همه‌ی هم و غم ما باید در این دولت این باشد که همه‌ی مخاطبان دلسرد شده از سینما را بازگردانیم.

این بازیگر افزود: خواهش می‌کنم این افشاگری‌ها را کنار بگذارید، من زمانیکه دبیر جشن یازدهم سینما بودم آقای " کاسه ساز " فرمود که می‌خواهم سکوتم را بشکنم و من هم در پاسخ به او گفتم سکوتت را بشکن در غیر اینصورت من این کار را خواهم کرد.

"پرستويي" بيان كرد: اگر بنا به حرف زدن باشد من خود سينهي پري دارم اما امروز من در جشن روز ملي سينما جمع شريفي را ديدم كه توان دشمني با همديگر، دشمني با انقلاب، نظام و سينما را ندارند و بايد بيرق سينما را همه به دوش بكشيم تا سينماي نوين و خوبي داشته باشيم.