" آرایش غلیظ " برای دریافت مجوز به ارشاد رفت

به گزارش افکارنیوز، حمید نعمت‌الله نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون که از آخرین ساخته سینمایی او " بی‌پولی " پنج سال می‌گذرد، درباره تازه‌ترین اثر سینمایی‌اش به خبرنگار مهر گفت: منتظر صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی جدیدم با عنوان " آرایش غلیظ " هستم. فیلمنامه این کار را که مضمونی در حوزه روابط انسانی دارد با همراهی هادی مقدم‌دوست نوشته‌ام.

وی افزود: حدود سه هفته پیش فیلمنامه را برای صدور پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارائه کرده و در این فرصت پیش‌تولید فیلم را نیز به تهیه‌کنندگی سعید سعدی آغاز کرده‌ایم.

سازنده سریال به یاد ماندنی " وضعیت سفید " با بیان اینکه اگر مجوز ساخت داده شود فیلمبرداری فیلم اوایل آبان آغاز می‌شود، یادآور شد: فیلمبرداری ما طی ۵۰ جلسه در چند شهر مختلف و تهران انجام می‌شود و نقش‌های اصلی یک زن و یک مرد جوان هستند.

نعمت‌الله در پاسخ به اینکه آیا در این فیلم از بازیگرانی که سابقه همکاری با آنها را دارید استفاده می‌کنید یا خیر؟ تأکید کرد: به ایفاگران شخصیت‌های فیلم فکر شده و با آنها در حال گفتگو هستیم، اما هنوز حضور کسی قطعی نشده است. در این فیلم پرکاراکتر، هم از بازیگرانی که در فیلم‌هایم بوده‌اند و هم از چهره‌های دیگر استفاده خواهیم کرد.

کارگردان فیلم سینمایی"بی پولی" درباره حضور در جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: قصد داریم "آرایش غلیظ" را به جشنواره برسانیم و به محض گرفتن پروانه ساخت وارد قرارداد با عوامل و بازیگران میشویم.